טרגדיה בדימונה: שני צעירים בשנות העשרים נהרגו בתאונת דרכים

מכונית ואופנוע התנגשו זה בזה והובילו לפציעת הנהגים באורח אנוש • מותו של רוכב האופנוע נקבע בזירה לאחר שפעולות ההחייאה כשלו • הפצוע הנוסף פונה לסורוקה שם נקבע מותו

בן כעשרים נהרג בתאונה סמוך לדימונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שני צעירים נהרגו בתאונה בדימונה: רוכב אופנוע ונהג רכב, בשנות העשרים לחייהם, התנגשו זה בזה בתאונה בשעות הצהריים (שישי). מותו של נהג האופנוע נקבע בזירה. הפצוע השני פונה לבית החולים שם לאחר מאמצים רפואיים נקבע מותו.

כוחות מד"א הגיעו לזירת התאונה והעניקו טיפול רפואי לשני הפצועים שהיו במצב אנוש. בתום פועלות החייאה מרובות נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירה. הפצוע השני, גם הוא בן כעשרים, פונה לבית החולים סורוקה במצב אנוש ותחת טיפול רפואי. לאחר שעות של ניסיונות להציל את חייו, מותו נקבע ע"י הצוות הרפואי.

פראמדיק מד"א אורגד כהן והחובשים של מד"א גל אברהם ואליוסף אלמלח סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. נהג הרכב, שנפגע גם כן באורח אנוש נלכד במושב הקדמי ואזרחים שהיו במקום חילצו אותו".

יוספי עשור, ראש סניף יואל-דימונה, ואשר ויצמן, חובש באיחוד הצלה, מסרו: "רוכב האופנוע נפצע אנושות ונקבע מותו בזירה בתום פעולות ההחייאה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר