בלי בושה: זמרת ערבייה-ישראלית מהללת את המחבל שהרג את נועה לזר

איה ח'לף, שמתגוררת רק 10 ק"מ מהיישוב בו גרה הסמלת נועה לזר ז"ל - פרסמה קטע בו היא שרה שיר הלל למחבלים ולמאבק המזוין • מדובר באזרחית ישראלית, תושבת ישראל, שאתם עלולים לפגוש מחר בתור בסופר • רק אל תתפלאו כשתראו את נציגיהם בכנסת מחבקים עם מחבלים משוחררים

נועה לזר ז"ל והמחבל תמימי, צילום: באדיבות המשפחה, רשתות ערביות

10 קילומטרים בלבד מפרידים בין הכפר ג'ת שבמשולש לבין היישוב בת חפר. אותו יישוב בו גרה סמלת נועה לזר ז"ל, לוחמת צה"ל שנפלה בפיגוע במחסום שועפאט לפני כמעט שבועיים. אבל לעתים נראה שהמרחק בין היישובים גדול הרבה יותר.

איה ח'לף היא זמרת ערבייה, אזרחית ישראלית, ותושבת ג'ת. היא מחזיקה חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-220 אלף עוקבים, שבו היא מגדירה עצמה כזמרת פלשתינית ומורה למוזיקה. חל'ף גם פעילה במאבקים שונים נגד ישראל, למשל בנושא שכונת שייח' ג'ראח בירושלים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Aya jamil khalaf🎤آية جميل خلف (@ayahalaf.official)

לפני יומיים פרסמה הזמרת קטע בו היא שרה שיר הלל למחבלים ולמאבק המזוין, והוסיפה כיתוב: "יהי זכרך ברוך, י'א עודאי". כן, היא מהללת את המחבל עודאי תמימי שהרג את שכנתה נועה לזר, ושביצע פיגוע נוסף במעלה אדומים ביום רביעי האחרון - וחוסל.

השיר זכה לכעשרת אלפים לייקים ולמאות תגובות, שגם הן מהללות את המחבל.
אני חוזר ומדגיש - לא מדובר בתושבת הרשות הפלשתינית או בערבייה מאחת המדינות השכנות. מדובר באזרחית ישראלית, תושבת ישראל, שאתם עלולים לפגוש מחר בתור בסופר. אפילו בני משפחתה של סמלת לזר, הוריה, הסבא והסבתא, כל מי שגר באזור, עלול להיתקל בה מחר בבוקר.

הסתה ותמיכה במחבלים: שלטים של חוליית הטרור גוב האריות נתלו בהר הבית // רשתות ערביות

חלק מהאזרחים הערבים בישראל בהחלט רוצים לחיות כאן בשלום ובשותפות אמיתית, אבל ישנם לא מעט שהגיבורים שלהם הם אלה שרוצחים אותנו. אל תתפלאו כשתראו את נציגיהם בכנסת מחבקים עם מחבלים משוחררים או מבקרים אותם בכלא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר