Loading...
ח"כ ביטון: לא אצביע עם הקואליציה // צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
על רקע הרפורמה בתחבורה הציבורית: מיכאלי וביטון נפגשו
בשבועות האחרונים ביטון מחרים את ההצבעות במליאה במחאה על הרפורמה, ועד כה מיכאלי סירבה להיפגש איתו • ההסתדרות הלאומית: "מיכאלי הרימה את הראש מהטיקטוק"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
במאמץ לפתור את המחלוקת סביב הרפורמה בתחבורה הציבורית:יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, נפגשה היום (ראשון) עם יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון ממפלגת כחול לבן.
כזכור, במהלך השבועות האחרוניםמחרים ביטון את ההצבעות במליאהבמחאה עלהרפורמהובדרישה לערוך בהשינויים שיטיבו עם אוכלוסיות מוחלשות, ואילו מיכאלי סירבה להיפגש ולדון איתו ברפורמה עד לפגישה זו.
טענותיו של ביטון כלפי מיכאלי הן שמשרד התחבורה לא סופר את הכנסת ואת ועדת הכלכלה שהוא עומד בראשה, ושהם עשו רפורמה יקרה שפוגעת בשכבות החלשות.
במסגרת הרפורמהשל מיכאלי ושר האוצר אביגדור ליברמן, בני 75 ומעלה ייסעו בחינם בתחבורה הציבורית. כמו כן, יינתנו הנחות לצעירים.
עוד הוחלט כי אזרחים ותיקים מעל גיל 62 יוכלו לרכוש כרטיס חודשי ב-112.5 שקלים, ולנסוע לכל מקום בארץ מלבד אילת. כמו כן, כרטיס חופשי חודשי ארצי יעלה 225 שקלים, וכרטיס אזורי לרדיוס של 40 קילומטרים יעלה 99 שקלים. נוסף על כך, תורחב ההנחה לאנשים עם מוגבלויות, כך שהם יקבלו 50% הנחה במקום 33%. ההנחות הקיימות לסטודנטים, חיילים, שוטרים ומשרתי שירות לאומי יישארו בעינן.
בעקבות פגישתם של השניים, מההסתדרות הלאומית, המובילה את מאבק הנהגים והנהגות, נמסר: ״מיכאלי הרימה לרגע את הראש מהטיקטוק. אנחנו קוראים לביטון לנצל את הזדמנות הפז הזאת, ולא לוותר על תנאי הנהגים בתחבורה הציבורית. קריסתה והפקרתה של התחבורה הציבורית חייבת להיפתר מיידית״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו