עקץ בכ-100 אלף שקלים: אישום נגד תושב אילת

משה אל על, בן 57, מואשם בעבירות של מרמה וגניבה • הוא התחזה לבן משפחה של פצוע מלחמה שצריך כסף מלחמה, עובד של כונס נכסים ואף לבעלים של רשת שופרסל - כך הצליח להשיג מנהגי מוניות אלפי שקלים

לנאשם קיימות 21 הרשעות קודמות. צילום: Getty Images

כתב אישום הוגש על ידי ביום שישי האחרון נגד משה אל על (57) תושב אילת, בגין עבירות של מרמה וגניבה. במשך שונה עקץ עשרות נהגי מוניות, רימה מתלוננים רבים וכתוצאה מכך קיבל במרמה סכום של כ-100 אלף שקלים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי אסאלה דראושה מפרקליטות חיפה, ביצע אל על מעשי מרמה כלפי מתלוננים רבים. כאשר עלה למוניות התחזה לבן משפחה של פצוע מלחמה שצריך כסף לניתוח, כמי שעובד עם כונס נכסים ויכול לרכוש עסקאות של מוצרי חשמל במחירים זולים, ואף התחזה לבעלים של חנות בגדי מותגים, בעלים של רשת שופרסל, ואחד הבעלים של רשת רולדין. בסוף נטל מהנהגים אלפי שקלים בהבטחה שיחזיר להם או יביא להם את המוצר ונעלם.

עלה למונית והתחזה לכונס נכסים (אילוסטרציה), צילום: רוני שיצר

באחד המקרים עלה אל על לנסיעה שתואמה מאילת עד קרית גת. במהלכה הציג את עצמו ככונס נכסים ואמר לנהג כי חסרים לו 13 אלף שקלים להשלים עסקה של קנייה של 100 טלפונים והבטיח להחזיר לו בחזרה 15 אלף שקלים תוך שעה. הנהג משך עבורו את הכסף והעביר לו, לאחר מכן הוא ירד מהמונית ונעלם.

לאל על קיימות 21 הרשעות קודמות לרבות הרשעות בעשרות תיקי מרמה והונאה שונים, בגינם ריצה מספר מאסרים בפועל כאשר האחרון היה ארבע שנים בכלא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר