"רוסי מסריח, הומו": כתב אישום הוגש נגד הגבר שתקף את צוות ערוץ 13

גל גבע בן ה-41 פגש בצוות הערוץ בעת שצילמו בטיילת תל אביב, ותקף אותם באלימות ובגז פלפל תוך שהוא מטיח בהם קללות • המשטרה תבקש לעוצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

גבר תוקף באלימות כתבת וצלם של ערוץ 13 // צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד גל גבע, הגבר שתקף כתבת וצלם של ערוץ 13. החקירה במשטרה נפתחה לאחר שהכתבת והצלם התלוננו כי הגבר תקף אותם באלימות.

מחקירת המשטרה עלה כי בעת שצוות הערוץ התכוננו לשידור חי בטיילת תל אביב, עבר גבע במקום כשהוא קורא לעבר הכתבת: "תזהרי עם הדבר הזה, יותר גרוע מאלג'זירה". בהמשך, חטף ספוג של המיקרופון מידיה ואמר: "לכי תתלונני עליי" והמשיך ללכת. כשהצלם ניגש אליו להשיב את הספוג, תפס הגבר בצווארו ואיים: "מה תעשה עכשיו, מה אתה רוצה בן ז*נה, תזמין משטרה בן ז*נה, רוסי מסריח, הומו, אני אז**ן אותך". לאחר מכן דחף הנאשם את צלם הערוץ ונצמד אליו, תוך שהצלם הודף אותו ממנו.

הגבר התוקף עזב את המקום אך חזר כעבור מספר דקות מצוייד במיכל גז פלפל ואמר למצלם: "מי אתה חושב שאתה דוחף, למה מי אתה, על מי אתה בא" וכשהצלם ניסה לסובב את המצלמה לכיוונו היכה בו בידיו, ריסס לעברו ולעבר הצלם גז פלפל שגרם לצריבה בעיניהם, ונמלט מהמקום.

הגבר מתעמת עם כתבת ערוץ 13, צילום: ערוץ 13

בכתב האישום הואשם התוקף באישומי תקיפה, איומים ושתי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש. בנוסף ביקשה המשטרה לעצור אותו עד תום ההליכים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר