ראש ממשלת הודו הזמין את רה"מ בנט לביקור ראשון במדינה

שר החוץ ההודי, ד"ר סוברהמנייאם ג'אישנקר, נפגש עם בנט בלשכתו והזמין אותו בשם ראש הממשלה מודי לביקור רשמי ראשון בארצו • הנשיא הרצוג נפגש גם הוא עם שר החוץ והודה לו על "מחויבותו האישית לקידום הקשר עם ישראל"

בנט ומודי, הזמנה לביקור רשמי ראשון , צילום: אייל מרגולין, אי.פי.איי

אחרי ההזמנה מהאמירויות, עוד ביקור מדיני בפתח: ראש הממשלה, נפתלי בנט, נועד היום (רביעי) עם שר החוץ של הודו, ד"ר סוברהמנייאם ג'אישנקר בלשכתו בירושלים. בשם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, הזמין שר החוץ את ראש הממשלה לביקור רשמי ראשון בארצו.

ראש הממשלה בנט ושר החוץ ג'אישנקר דנו בחיזוק הברית האסטרטגית בין המדינות, בהרחבת הקשרים הבילטרליים ובהעמקת הידידות החמה בין ישראל להודו. בנט הודה לשר החוץ ולראש הממשלה מודי, על מחויבותם האישית לשותפות בין ישראל להודו ואמר כי "בשם מדינת ישראל, אני רוצה לומר לך: אנחנו אוהבים את הודו. אנו רואים בהודו ידידה גדולה ומצפים להרחיב את מערכת היחסים בינינו בכל התחומים".

הנשיא הרצוג עם שר החוץ של הודו, סובראמניאם ג'יישנקר, צילום: קובי גדעון / לע"מ

מוקדם יותר היום, קיים נשיא המדינה יצחק הרצוג פגישת עבודה מדינית עם ג'יישנקר. בפתח פגישתם בירך הנשיא על חיזוק היחסים בין ישראל להודו במגוון תחומים והודה לשר החוץ ההודי על מחויבותו האישית, ועל מחויבותו של ראש הממשלה, נרנדרה מודי ושריו, לקידום הקשרים עם ישראל וחיזוקם.

לקראת ציון שלושים שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל והודו בשנה הבאה, הדגיש הנשיא את כוונתו לסייע באופן אישי בקידום וחיזוק מערכת יחסים חשובה זו. בסוף פגישתם דנו נשיא המדינה ושר החוץ ההודי בנושאים אסטרטגיים גלובליים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר