משלחת מפלגת העבודה ובכירי הרשות הפלשתינית ופת"ח, בפתח המוקטעה ברמאללה

משלחת של מפלגת העבודה התארחה ברמאללה

חברים מרכזיים במפלגת העבודה מכל הארץ, ובהם ראשי ערים וחברי מועצות, נפגשו עם בכירים ברשות הפלשתינית ובפת"ח • ערן חרמוני, מזכ"ל המפלגה: "איש לא יכול להתעלם מהמציאות, ושום נאום לא ישנה זאת"

ארבעה ימים בלבד מאז שראשי מפלגת מרצ ביקרו אצל אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלשתינית, זה קורה שוב: משלחת של מפלגת העבודה, בהובלת המזכ"ל ערן חרמוני, התארחה היום (חמישי) במוקטעה ברמאללה ונפגשה עם בכירים מהרש"פ ופת"ח.

המשלחת - ובה חברים מרכזיים במפלגת העבודה מכל הארץ, לרבות ראשי ערים בעבר ובהווה, מ"מ וסגני ראשי ערים, חברי מועצות ומנהיגים חברתיים - יצאה בהזמנתה של "הוועדה לאינטראקציה עם החברה הישראלית" מטעם אש"ף - בראשה עומד מוחמד אל מדני, המשמש גם חבר הוועד המרכזי של פת"ח.

משלחת מפלגת העבודה התארחה במוקטעה

חברי המשלחת הפלשתינית - ביניהם ד"ר אחמד מג'דלאני, השר לפיתוח חברתי בממשלת הרש"פ; וד"ר מחמוד אל הבאש, יועצו של היו"ר אבו מאזן - ביקשו להעביר את ברכתם ליו"ר העבודה, מרב מיכאלי, לשרי המפלגה ולכל חבריה. עוד ציינו כי מפלגת העבודה הלכה בעבר ביחד עם ההנהגה הפלשתינית לכיוון של פתרון הסכסוך, וכי זו רואה גם היום במפלגת העבודה ובמפלגות אחרות כפרטנרים לשלום.

ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה: "מטרת המשלחת הייתה לקיים דיאלוג בין בעלי תפקידים שונים בשני הצדדים, וכן להעביר מסר ברור בעד השלום ופתרון שתי המדינות. על מפלגת העבודה מוטלת החובה להניף ללא מורא את הדגל המדיני ולהבהיר באופן נחרץ כי לא תאפשר בממשלה כל פעולה שתיצור מציאות של מדינה אחת, אשר תהא חורבן הפרויקט הציוני וקיומה של ישראל יהודית ודמוקרטית. איש לא יכול להתעלם מהמציאות, ושום נאום לא ישנה זאת. עלינו לזכור כי השלום הוא ערך חשוב, ואסור להפוך אותו למילה גסה".

ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו וחבר העבודה: "שמחתי לקחת חלק במפגש. מפגשים מסוג זה מפיגים חששות ומקרבים בין העמים. בדרך הזו אנו מעבירים מסר של תקווה, וכי ניתן לחיות ביחד זה לצד זה בשלום. רוב רובם של האנשים רוצים בסך הכל לחיות בשקט, בשלום ובביטחון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו