ההרס בעוטף עזה בעקבות טבח 7 באוקטובר. צילום: אורן אהרוני

הטרור משתלם: מה שלא קרה לפני טבח 7 באוקטובר - הוענק בתהליך קצרצר על מגש של כסף

העולם הנאור העניק לפלשתינים הכרה ברשות כמדינה עצמאית • במרחק דקות ממראות הזוועה אליהם נחשף, אמר שר החוץ של האיחוד האירופי שרק מדינה פלשתינית תבטיח ביטחון • כבר ניסינו את זה וקיבלנו טילים וטבח • אל מול חורבן - את ההחלטות על גורל היהודים נקבל כאן בעצמנו

מה שלא קרה לפני טבח ורצח ואונס ושריפה של מאות יהודים ביום אחד, קרה בתהליך קצרצר אחרי 7 באוקטובר: חסידי העולם הנאור מעניקים על מגש הכסף - גופות ילדים ותינוקות - לפלשתינים הכרה ברשות כמדינה עצמאית.

האסון בקיבוץ בארי | אורן בן חקון

לתהליך הפקת הלקחים הפלשתיני אגב לא נדרש זמן רב - העובדה שבכירי המחבלים בחמאס מברכים על כך מאז שעות הבוקר מוכיחה שהטרור אכן ניצח ואת המחיר לא ישלמו בנורווגיה או אירלנד כמובן, אלא כאן בישראל.

רק מתן ומתן, או מתן ורצח

את ניצני הפורענות ניתן היה לזהות כבר ימים ספורים אחרי הטבח. אז, בחסות רכבת אווירית של מדינות מנחמות, נחתו כאן גם מי שביד אחת מחו דמעה על הפרעות ביהודי בארי וביד השנייה מיהרו להזכיר שאין מנוס מהקמת מדינה פלשתינית.

ז'וזפ בורל בסיור בקיבוץ בארי, צילום: שירית אביטן כהן

שר החוץ של האיחוד האירופי ז'וזפ בורל, שנחת כאן לא היסס לרגע. במרחק של דקות ספורות ממראות הזוועה אליהם נחשף בסיור עם שר החוץ דאז אלי כהן, אמר לנו העיתונאים בחדר שרק מדינה פלשתינית תבטיח שלום וביטחון. משמע: אם תרצו שיפסיקו לרצוח בכם - תשלמו לרוצח ואולי הוא ייגמל מההרגל המגונה.

האירופאים שאוחזים במגילת זכויות אדם כתורה העדכנית לא מבחינים באירוניה. כשזכויות אדם נרמסות בישראל הם רואים בכך לא הזמנה לענישה הרתעתית אלא להושטת הלחי השנייה. באופן הזה המוסר הנוצרי אף פעם לא היה מנת חלקה של המדינה היהודית, אבל הנה מדינות האיחוד האירופי מצאו פטנט: הם יעניקו מדינה לרוצחים בלי שישראל תהיה חלק מהתהליך. בלי משא ומתן - רק מתן ומתן, או מתן ורצח.

לאחר הטבח והקרבות הקשים: פרשן "ישראל היום" יואב לימור בסיור ביישובי עוטף עזה

במדינה העצמאית הזו של הפלשתינים שנרקמת במוחם הקודח של המדינות המכירות ודאי יניחו המחבלים את נשקם ויפריחו לעברנו יונים של שלום. אמנת חמאס תעבור לגריסה במקום להתלות על קירות בתי הספר, משכורות למחבלים יעברו הסבה לחינוך וכמובן עזה תהיה סינגפור.

אופס, כבר ניסינו את זה וקיבלנו טילים על שדרות וטבח בעוטף. לא תוקם מדינה פלשתינית אל מול חורבן יישובי העוטף ואת ההחלטות על גורל היהודים - נקבל כאן בעצמנו. השנה היא כבר לא 1939.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו