"אם תעצרו, זה יהיה בכייה לדורות": משפחות שכולות ומשרתי מילואים מפגינים מול ביתו של גלנט

ההפגנה מחוץ לביתו של שר הביטחון מצטרפת לפעולות מחאה נוספות של ארגון "מילואמניקים עד הניצחון" שהקים בשבועות האחרונים שלושה מאהלים • "גלנט יצטרך להתרגל לנוכחות שלנו בימי שישי מטול ביתו, אסור לעצור ללא הכרעה"

המפגינים מול ביתו של גלנט. צילום: ללא קרדיט

שבוע שני ברציפות: לוחמי המילואים ומשפחות שכולות, הגיעו היום (שישי) להפגין מחוץ לביתו של שר הבטחון, יואב גלנט, בקריאה שלא לסיים את המלחמה ללא גביית מחיר טריטוריאלי כבד, ותוכנית ממשלתית לעידוד הגירה מעזה.

שבוע שני ברציפות: משפחות שכולות ומשרתי מילואים מפגינים מול ביתו של גלנט

ההפגנה מחוץ לביתו של שר הביטחון מצטרפת לפעולות מחאה נוספות של ארגון "מילואמניקים עד הניצחון" שהקים בשבועות האחרונים שלושה מאהלים: בירושלים, בתל אביב ובחניון רעים. ביום חמישי הקרוב מתכננים מארגני המאבק לקיים עצרת ניצחון שתכלול דוברים מימין ומשמאל מול קריית הממשלה, שבה ידרשו ממקבלי ההחלטות הכרעה ברורה שכוללת שליטה ישראלית בצפון הרצועה וקריאה לממשלה לפעול לטובת פינוי מרצון של תושבי הרצועה.

"שר הביטחון, יואב גלנט צריך להתרגל לנוכחות שלנו מחוץ לביתו בימי שישי" אמר רב סרן במיל' יניב גולן, מארגון "מילואמניקים עד הניצחון" כל שבוע מצטרפים אלינו עוד ועוד לוחמי מילואים ואזרחים מודאגים לנוכח הדשדוש במלחמה. אנחנו נתייצב בכל יום שישי מחוץ לביתו של השר גלנט לדרוש גביית שטח טריטואילי מהאויב הנאצי. אנחנו קוראים לשר גלנט לא לעצור עד לניצחון ולא לוותר על ההשגים הצבאיים שאני וחברי השגנו".

ערן מאיר, רב סרן במיל', טצא: "אנשי המילואים קןראים לשר גלנט לא לעצור את צה"ל עכשיו כשהוא רגע לפני הכרעה. לא לעצור את צה"ל מלפתוח את החזית השניה ולסיים את הבעיה של החמאס הלבנוני של חיזבאללה. לפני 75 שנה צה"ל היה במצב דומה והמדינאים עצרו. ויגאל אלון קרא לזה בכייה לדורות. יואב גלנט אל תביא אותנו לבכייה לדורות גם במלחמה הזו".

גלעד אך, מיוזמי מאהל המילואימניקים, אמר: "אנחנו נגיע בכל שבוע מתחת לביתם של מקבלי ההחלטות, קבינט המלחמה עם דגלי ישראל בקריאה לדרוש מחיר מהאויב. אני קורא לציבור שיצטרף אלינו בקרב האמיתי על עתיד המדינה. עוצמה צבאית לא רק תמנע את המלחמות הבאות היא גם תכריע את המערכה בצפון. ותמנע את המלחמות הבאות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר