השר לביטחון לאומי במסר לתושבי השומרון: "רוצו אל הגבעות"

איתמר בן גביר ביקר ביישוב אביתר יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ודניאלה וייס וקרא להתיישב במקום ובמאחזים נוספים • "עמדתי ידועה, אני נותן לכם גיבוי מלא אבל אני רוצה יישוב לא רק כאן, אלא בכל הגבעות מסביבנו"

קיבל בברכה את בן גביר במקום. צילום: רועי חדי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה הבוקר (שישי) ליישוב אביתר יחד עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, ויו"ר תנועת נחלה דניאלה וויס. דגן אמר: "עיני העם נשואות להתיישבות. הממשלה חייבת לאשר את אביתר עוד היום"

השר בן גביר עלה הבוקר ליישוב לחזק את תושבי גרעין אביתר שעלו כתגובה לפיגוע הירי הקשה בעלי, בדרישה לקיים את הסכם עליו התחייבה הן הממשלה הקודמת והן הממשלה הנוכחית בהסכמים הקואליציוניים - להסדיר את היישוב אביתר.

רועי חדי

"עמדתי ידועה," אמר בן גביר. "אני נותן לכם גיבוי מלא ומוחלט אבל אני רוצה הרבה יותר מהישוב כאן, צריך שיהיה כאן ישוב מלא, לא רק כאן, אלא בכל הגבעות מסביבנו. צריך ליישב את ארץ ישראל ובמקביל לישוב הארץ צריך לצאת למבצע צבאי, להוריד בניינים, לחסל מחבלים, לא אחד או שניים אלא עשרות ומאות ואם צריך גם אלפים".

עוד הוסיף השר: "בסופו של דבר רק ככה אנחנו נאחז כאן, נחזק את השליטה ונחזיר את הביטחון לתושבים ומעל הכל נמלא את השליחות הגדולה שלנו. ארץ ישראל לעם ישראל, אנחנו מגבים אתכם רוצו לגבעות, תתיישבו. אנחנו אוהבים אתכם".

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, מסר: "הממשלה הזו והממשלה הקודמת התחייבו למתווה אביתר. התשובה הציונית הנכונה לפיגועים הנוראים היא בנייה, בנייה, בנייה. עיני העם נשואות להתיישבות, הממשלה חייבת לאשר בצורה מלאה את אביתר עוד היום. אנחנו דורשים מהממשלה להודיע עכשיו על הסדרת הישוב וחזרת המשפחות".

יו"ר תנועת נחלה, דניאלה וייס אמרה: "ההתייצבות של מפלגות הימין ציונות דתית עוצמה ליכוד כאחד ממחישות שיש הבנה ברורה שהתיישבות מחזקת את ביטחון, וביטחון מחזק את התיישבות. איתמר יודע להתיישבות בכל נקודה של מבלם לאומי, בין אם זה במדינת ישראל הקטנטונת, ובין אם זה בגב ההר באביתר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר