"מפיצים את האמת על ישראל": קמפיין הסברה חדש בעקבות מבצע "מגן וחץ"

יוזמי הפרויקט קוראים לישראלים לשתף תכנים פרו ישראליים, המסבירים באנגלית ובספרדית את המצב האמיתי בהגנה על דרום הארץ

הקמפיין של Act News

פרויקט ההסברה ActNews, שיזמו משה קלוגהפט ומירי מיכאלי, יצא בקמפיין לגיוס הישראלים למלחמת ההסברה, לרגל מבצע "מגן וחץ".

הקמפיין החדש קורא לישראלים לשתף תכנים פרו ישראליים, המסבירים באנגלית ובספרדית את המצב האמיתי בהגנה על דרום הארץ והמלחמה בטרור. הקמפיין עלה תחת הסיסמה: It's time to ACT for Israel, ויופץ הלילה ברשתות החברתיות ברחבי העולם.

ActNews הוא ערוץ חדשות המיועדת לטיקטוק ולרשתות החברתיות, שמסייע להסברה הישראלית בעולם. הוא צבר עד היום מעל 11 מליון צפיות ברחבי העולם. הערוץ הביא שיתופים מכל קצוות הקשת הפוליטית, החל מראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר בנט, סגן שר החוץ לשעבר מיש עתיד עידן רול ועוד.

הקמפיין של ActNews שיוצג ברחבי הארץ

מרבית הצפיות בערוץ הגיעו עד היום מבריטניה, ארה"ב, איטליה, ספרד, ארגנטינה וישראל. הערוץ מהווה כלי מידע והסברה נגיש וברור לעוקבי החדשות בעולם בדגש לצופים צעירים, משדר חדשות חיוביות בינלאומיות עם התמקדות בישראל, ומעודד פעולה אקטיבית של הגולשים ומעורבות פעילה בנושאי השעה. לערוץ תיבת ווטסאפ לפניות גולשים בארה"ב.

מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט מקימי הערוץ מסרו כי "במלחמת ההסברה אין דקה אחת לבזבז. עלינו בקמפיין עוד הלילה והישראלים נקראים לדגל. אפשר מהבית ומהטלפון להציל חיים ולעזור לחיילים ולתושבי הדרום. זה הזמן לפעול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר