מורן פיירטאג, דודתו של סרן דוד חזות שנפל אמש (שבת) בקרב בלבנון, ספדה לאחיינה בראיון לגלצ: "הוא סיפר שזה נורא קשה ושהם לא ישנים, אבל לא ישנים כדי להגן עלינו. הוא אמר תמיד שהוא שומר על חייליו ויעמוד לפניהם. ממה שאנחנו שמקבלים הוא הוביל את המחלקה בגאון, נלחם ולצערנו איבדנו אותו - אבל בדיוק כמו שהוא האמין".
עוד הוסיפה: "כינו אותו דוד המלך, לוחם, איש משכמו ומעלה, אדם שכולו אור"כינו אותו דוד המלך, לוחם, איש משכמו ומעלה, אדם שכולו אור. אור גדול כבה פה, אבל נשתדל להאיר אותו מחדש ולקחת מה שהוא האמין בו. לפני שבועיים הוא אמר לאימו שתמשיך את הצוואה שלו להמשיך, לחיות ולגדל את ילדינו, גם אם לא יחזור הביתה".
יוגב יוסני, חברו של דוד חזות: "הוא כזה מצחיק ותמיד היה מרים אותנו מהקרשים. רצה להתגייס ללוחמה למורות כל הסיפור עם אבא שלו ואמר שהוא רוצה להסתער על מחבלים, כמה שהוא קידש את הארץ הזו.
היה במכינה קדם צבאית, הוא לרגע אחד לא היסס -קרבי. אהב את הפיקוד, ואמר 'אין מצב שאני לא יוצא לקצונה'. עשה את תפקיד חלומותיו, וזה לדאוג לחייליו, לבריאותם. היה היה בטוח בעצמו ולא נתן לנו לרגע לחשוש, ראוי שכולם יכירו ויעריכו אותו".
ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ספד לסרן דוד חזות ז"ל, תושב העיר: "העיר אשקלון מרכינה את ראשה וכואבת את נפילתו של סרן דוד חזות ז"ל, תושב העיר, מפקד מחלקה בגדוד 12 בחטיבת גולני, שנפל בקרב על הגנת המולדת בדרום לבנון, בן 21 בנופלו. דוד הותיר אחריו אם, אחות ומשפחה קרועת לב. עיריית אשקלון תלווה את המשפחה בשעתה הקשה ותעמיד לרשותה את כל הסיוע הנדרש. יהי זכרו של דוד ברוך ונצור בלבו לעד".
בצלאל סמוטריץ': "אני משתתף בצערם העמוק של משפחתו וחבריו של גיבור ישראל, סרן דוד חזות מחטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום לבנון. עם ישראל כולו מצדיע לגבורתו של דוד. בשם מדינת ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו היקרה ולחבריו. יהי זכרו ברוך".
ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "רעייתי ואני משתתפים בצערה הכבד של משפחת הלוחם סרן דוד חזות ז"ל, מ"מ בחטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום בלבנון. דוד ז"ל, מהעיר אשקלון, היה מטובי בנינו. הוא הוביל באומץ את חייליו בחזית הקרב כדי להגן על אזרחינו ויישובינו מפני ארגון הטרור חיזבאללה. יחד עם כל אזרחי ישראל, אנו מרכינים ראש על נפילתו ושולחים את תנחומינו מעומק הלב למשפחתו ולכל יקיריו.
יהי זכרו ברוך ונצור בלב האומה לעד".
שר הביטחון ישראל כ"ץ: "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו של סרן דוד חזות, מפקד מחלקה בגדוד 12 של חטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום לבנון.
דוד הוביל את פקודיו במשימת ההגנה על מדינת ישראל ותושבי הצפון, ופעל באומץ לב ובמסירות למען ביטחון אזרחי ישראל. בשם מערכת הביטחון כולה אני מחבק את משפחתו בשעתה הקשה.
אני מאחל החלמה מהירה ללוחם שנפצע בתקרית. יהי זכרו של דוד ברוך".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו