"אבא אנס, אחר כך אני ואחר כך בן דוד שלי": עדות מבעיתה מחקירת מחבלי חמאס

ה"דיילי מייל" מפרסם תיעוד מחקירה של ג'מאל ראדי ובנו עבדאללה, שאינם חוסכים בפרטים על פשעיהם ב-7 באוקטובר • ג'מאל: "הייתה אישה במכנס ג'ינס קצר; איימתי עליה שתתפשט עם רובה ואנסתי אותה" • בנו: "אבא רצח אותה אחרי שסיימנו"

מחבל חמאס מספר בחקירה בקור רוח מקפיא: ״אבא שלי אנס צעירה בת 30, ואז אני ואחרי זה בן דוד שלי, בסוף אבא שלי רצח אותה״ // ללא

"בכל בית שבו מצאנו מישהו, או שרצחנו אותם או חטפנו אותם. באחד הבתים אנסתי אישה. היא צרחה ובכתה, ואני עשיתי את מה שעשיתי: אנסתי אותה", כך, בקור רוח מצמית, מתאר את פשעיו ב-7 באוקטובר ג'מאל חוסיין אחמד ראדי, מחבל חמאס בן 47.

למרבה הזעזוע, את הפשעים בעוטף ביצע ראדי (47) יחד עם בנו, עבדאללה (18): על פי תיעוד של חקירתם, שהגיע לידי ה"דיילי מייל", השניים עברו בין הבתים, רצחו, אנסו וחטפו. במהלך המבצע בעזה, השניים נתפסו על ידי צה"ל והובאו לחקירת שב"כ.

האב, ג'מאל. "לא זוכר", צילום: צילום מסך מתוך חקירת השב"כ

"האישה לבשה מכנס ג'ינס קצר, המשיך ג'מאל בעדותו. "איימתי עליה ברובה ודרשתי שתתפשט. לא יודע מה קרה איתה אחר כך: הייתי שם רבע שעה והלכתי".

אלא שבנו של המחבל, עבדאללה, העיד אחרת. לטענתו, ג'מאל רצח את האישה. "הוא אנס אותה, אחר כך אני עשיתי (זאת), אחר כך בן דוד שלי, ואז כשעזבנו, אבא רצח אותה".

עבדאללה הודה כי לפני האישה, הוא וחבריו תקפו אישה אחרת. "אנסנו עוד צעירה לפני זה. אני רצחתי שני אנשים, אנסתי עוד שתיים, ופרצתי לתוך חמישה בתים".

כלי רכב שנותרו אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים "נובה" (ארכיון), צילום: אי.אף.פי

על פי הודעת דובר צה"ל, שני המחבלים מחכים למשפטם. העדויות מגיעות חודשיים אחרי שפרמילה פאטן, נציגת מזכ"ל האו"ם לטיפול באלימות מינית בעימותים, פרסמה את הדוח שלה על הטבח ב-7 באוקטובר. "מה שראיתי בישראל היו סצינות של אלימות בל תתואר, שהוצאה לפועל בברוטליות מבעיתה".

לאחר הטבח פורסמו עדויות רבות על פשעי מין איומים של חמאס והאספסוף שהתלוויה למחבלים בשבת השחורה ההיא. תוכלו לקרוא עליהם כאן וכאן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר