נתניהו: "אנחנו מחויבים לפעול ברפיח - ולהשלים את חיסול גדודי חמאס"

ראש הממשלה דיבר עם מתגייסים לצה"ל, המיועדים לתפקידי לוחמים ולוחמות מעברים ותצפיתניות, בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר • "אנחנו נשלים את החיסול של גדודי חמאס, כולל ברפיח - אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו"

נתניהו מתייחס לכניסה לרפיח: "אין כוח שיעצור אותנו" // איתי בית-און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר עם מתגייסים לשירות בצה״ל, המיועדים לתפקידי לוחמים ולוחמות מעברים, ותצפיתניות המיועדות לשרת בגזרות השונות. נתניהו אמר למתגייסים: "המדינה קיימת בגלל היכולת שלנו להגן על עצמנו. אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח. אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו".

נתניהו מתייחס לכניסה לרפיח: "אין כוח שיעצור אותנו", צילום: - עמוס בן גרשום / לע״מ

"אתם ביום מאוד גורלי בחיים שלכם ובחיים של המדינה," אמר נתניהו למתגייסים בבסיס תל השומר. "המדינה קיימת בגלל היכולת שלנו להגן על עצמנו. ההתקפות האלה לא פסקו מאז שהקמנו את המדינה, זה היה הגורל של העם היהודי במשך מאות ואפילו אלפי שנים. מה שהשתנה עם הקמת המדינה זה היכולת שלנו להדוף את ההתקפות האלה. לפעמים במחיר כבד מאוד, אבל בעוצמה שכל העולם מבין, לא תמיד אוהב, אבל אנחנו יודעים שבלי זה אנחנו לא מתקיימים".

מגינים על הקיום של המדינה

"זה מה שאתם עושים פה היום. אנחנו מגינים על הקיום של המדינה שלנו, שזה גם על הקיום האישי של כל אחד ואחת מכם, של המשפחות שלכם, של החברים שלכם, אבל גם של הדורות הבאים. זאת לא הפרזה, זה לא מילים גבוהות, זה מילים מאוד מדויקות, זה מה שקובע אם המדינה שלנו תתקיים".

נתניהו, היום, צילום: יחזקאל קנדיל, לע"מ

"הדבר הבולט ביותר שאנחנו ראינו בחצי שנה האחרונה מאז שפרצה המלחמה, זה עלייה עצומה במוטיבציה של הנוער," אמר נתניהו. "הרצון להתגייס, להגן, להילחם. עדות לכוח החיים שיש בתוך העם שלנו. אני חושב שאתם ראויים לכל ברכה וגם להבנה שאתם בעצם עושים דבר שיש לו משמעות היסטורית".

עוד הוסיף ראש הממשלה על הלחימה ברצועת עזה: "אנחנו נשלים את החיסול של גדודי חמאס, כולל ברפיח. אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו. יש הרבה כוחות שמנסים לעשות זאת, אבל זה לא יעזור, משום שהאויב הזה, אחרי מה שהוא עשה, לא יעשה את זה יותר. הוא גם לא יהיה. אנחנו מחויבים לעשות את זה, וכל אחד ואחת מכם עכשיו, בגיוס שלכם, תתרמו בדרך זו ובדרך אחרת להשלמת היעד. זה חייב להיות. אחרי שעושים דבר כזה למדינה שלנו - לא יעשו יותר".

נתניהו מתייחס לכניסה לרפיח: "כולם מסתכלים עלינו מהיציע - אנחנו יודעים מי ינצח במלחמה", צילום: - עמוס בן גרשום / לע״מ

נתניהו דיבר על מטרות המלחמה: "יש לנו שלוש מטרות: אחת, להחזיר את החטופים והחטופות. היעד שני - לחסל את חמאס. ויעד שלישי - להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל".

נתניהו ציין יעד רביעי ואמר כי "מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של איראן שמכוון להשמיד אותנו. כשאנחנו מנצחים את חמאס, אנחנו מנצחים את הציר. כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה - ישראל או איראן ושלוחותיה. אתם כבר יודעים מי ינצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר