חשד: תושבת אור יהודה סרסרה בבתה בת ה-15

בתום חקירה סמויה, שישה תושבי גוש דן נעצרו בחשד ששילמו עבור "שירותי הליווי" של הקטינה • האם בת ה-40 נעצרה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם של כל החשודים • בעירייה אומרים כי "הכתובת הייתה על הקיר" והוסיפו: "פנינו לבית המשפט בבקשה לא לאפשר את חזרתה של הילדה הביתה מהמסגרת בה שהתה"

ניידת משטרה בתל אביב, צילום: יהושע יוסף - ארכיון

המשטרה עצרה היום (שלישי) תושבת אור יהודה כבת 40, בחשד שסרסרה לזנות את בתה הקטינה בת ה-15. בנוסף, עצרו בלשי הימ"ר שישה תושבי גוש דן כבני 40, בחשד להזמנת "שירותי ליווי" של הקטינה, תוך הדחתה לשימוש בסמים. נציין כי הקטינה לא למדה במערכת החינוך. 

חקירת הפרשה החמורה החלה עם קבלת מידע בימ"ר ת"א על הזמנת שירותי מין של הקטינה דרך אתר ודרך אמה. היחידה ניהלה חקירה סמויה בת כמה חודשים, שבמהלכה אספה ראיות כנגד החשודים, לרבות אמה של הקטינה, בחשד שתיווכה בה לשירותי זנות, וכנגד הבגירים, שעל פי החשד הזמינו את "שירותי הליווי" של הקטינה, תמורת תשלום סכומי כסף גבוהים.

כאמור, הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי ימ"ר ת"א את החשודים בבתיהם, לצד חיפוש לשם תפיסת אמצעים דיגיטליים העשויים להיות רלוונטיים לחקירה.

בכוונת המשטרה להביא את החשודים בהמשך היום, בהתאם לצורכי החקירה ולממצאיה, לדיון בבימ"ש השלום בת"א, בבקשה להאריך את מעצרם.

עיריית אור יהודה: "הכתבות הייתה על הקיר"

בעיריית אור יהודה הגיבו למקרה ואמרו: "אנו רואים בחומרה רבה את המקרה המזעזע שנחשף הבוקר, שהינו לא פחות מאשר 'כתובת שהייתה על הקיר'. מזה מספר שנים מלווה העירייה את המשפחה. לפני מספר חודשים פנינו לבית המשפט, בהמלצת גורמי הרווחה והעובדים הסוציאליים בעירייה, כדי שלא לאפשר את חזרתה של הילדה הביתה מהמסגרת שבה שהתה והגנה עליה. לצערנו הרב, החליט בית המשפט שלא לקבל את עמדתנו. הגורמים המטפלים בעירייה סברו שההחלטה שהתקבלה שגויה, תמהו לפשר החלטת בית המשפט ואף הביעו את העמדה הזו אל מול השופט. משחזרה הנערה אל הקהילה, פעלו הן באגף לשירותים חברתיים וקהילתיים והן באגף החינוך לשילובה של הנערה".

עוד אמרו: "מקרה זה חייב להדליק נורה אדומה למערכת המשפט, שעליה להיות קשובה לאנשי המקצוע, האנשים שמלווים ביום-יום את המשפחות, מכירים היטב את חוזקותיהם וחולשותיהם ויש בידם למנוע את המקרה הבא. בהנחיית ראש העיר, ליאת שוחט, ימשיכו גורמי הרווחה והחינוך בעירייה ללוות את הנערה ולסייע בכל מה שיידרש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר