גזר דינו של נאור ציון נדחה: "לוקח אחריות, קשה לי מאוד"

הבדרן, שהודה בתקיפת אדם לפני כשלוש שנים בקניון רמת אביב, בא בטענות נגד ההליך המשפטי • "לא הייתי הולך לגישור אם לא היו מבטיחים שירשמו שהמתלונן קילל אותי"

נאור ציון בדרך לבית המשפט, היום, צילום: גדעון מרקוביץ'

הבדרן נאור ציון הגיע היום (חמישי) לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב, זאת לאחר שהוא הודה בתקיפת אדם לפני כשלוש שנים בקניון רמת אביב. מנגד, ציון טען כי הוא קילל אותו. גזר דינו של ציון, שהיה אמור להתקבל היום, נדחה לחודש הבא. 

במהלך הדיון אמר ציון לשופט שאול אבינור: "כבוד השופט בדקתי את עצמי היטב אחרי האירוע. ללא ספק לא משנה מה הוא אמר לי עברתי עבירה לא הייתי צריך לעשות מה שעשיתי. יכולתי לנהל את זה אחרת, לצלם אותו או להגיד לו משהו בצורה מכובדת".

ציון הוסיף: "לא הייתי הולך לגישור אם לא היו מבטיחים שירשמו שהמתלונן קילל אותי. אני לוקח אחריות בלי קשר קשה לי מאד ברמה האישית".

נאור ציון בבית המשפט

בטיעונים לעונש אמרה נציגת התביעה כי לחובת נאור ציון תיק פלילי שהסתיים ללא הרשעה משנת 2017. לטענתה המתלונן פירט את פגיעתו הפיזית והנפשיים, בעקבות הפגיעה קיבל 25 אחוזי נכות ולאחר התקיפה והתקשה לחזור ולתפקד בעבודתו.

על נאור ציון אמרה כי שירות המבחן המליץ לבטל את הרשעתו וציין כי יש לו צורך לרכוש כלים שיסייעו לו בעתיד להימנע ממעשים דומים. התביעה ציינה כי היא עומדת על הרשעת ציון בפלילים.

כזכור, על פי כתב האישום, לפני כשלוש שנים, ציון תקף אדם בקניון רמת אביב לאחר שזה חלף על פניו של ציון אמר לו, "היי נאור, אני מזהה אותך" והמשיך ללכת. ציון מצדו, פתח בריצה לעבר אותו אדם, סובב אותו באמצעות ידיו כך שעמד מולו והדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: "למי אתה חושב שאתה מדבר? אני א*יין אותך". לאחר מכן, הלם בו ציון בלסתו באמצעות אגרוף.

המתלונן ביקש להזעיק משטרה ואז החל שוב דין ודברים בין השניים, שבמהלכו התריע האיש בפני ציון כי הוא צפוי לעבור ניתוח וביקש שלא יפגע בו. בשלב זה, על פי כתב האישום, הבדרן חבט עם אגרופו בשנית בלסתו של המתלונן עד שנבלם על ידי עוברי אורח.

הסנגור עו"ד עמירם ניסה לבקש לגנוז את כתב האישום, אך ללא הצלחה ולאחר הקראת כתב האישום, נשלח ציון לגישור אצל השופט שמואל מלמד ובתום שני דיונים הגיעו נציגי המדינה והסנגור להסדר טיעון שבמהלכו הודה הבדרן בכתב אישום מתוקן והורשע. בדיון ציינה אז התובעת המשטרתית, עו"ד ענת גוש חלב, כי עמדת התביעה היא להרשעה, זאת לאור חומרת המעשים, כאשר מצופה כי דווקא הנאשם, שהוא דמות ציבורית, ידע לשלוט ברגשותיו ובמעשיו - גם אם היה מצוי באותה עת בסערה רגשית ונקלע לסיטואציה שאינו רגיל אליה.

מנגד, אמר אז הסנגור עו"ד עמירם, כי הרשעה פלילית עלולה לפגוע בציון ובקריירה שלו בצורה אנושה. מעבר לכך, האירוע התחיל בעצם בפנייה של המתלונן אל הנאשם, כפי שנרשם בכתב האישום המתוקן. הנאשם סבר שהוא שומע קללות קשות מאוד שהופנו אליו על ידי המתלונן וחזר חזרה כדי לברר את פשר העניין. בנוסף לכך, טען הסנגור כי אימו של הנאשם הייתה על ערש דווי ונפטרה ימים אחדים לאחר מכן - ארבעה ימים - הנאשם עצמו התייתם מאביו בגיל 8 ואני אומר כי בימים אלה הנאשם סעד את אימו וראה אותה למעשה בשעות הכי קשות שניתן לחשוב ולחוות. אלה, למעשה, הנסיבות שאפפו את האירוע עצמו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר