מרדף בקניון עזריאלי בתל אביב הסתיים אמש (חמישי) במעצרו של פלסטיני, תושב דאהרייה בשנות ה-30 לחייו, החשוד בגניבת טלפונים סלולריים ממבלים במרכזי קניות, בחופי הרחצה ומחיילים שיצאו לחופשה. על פי החשד, הוא שהה בישראל שלא כחוק.
המעצר בוצע במסגרת פעילות משטרתית כאשר במהלכה, התקבל דיווח על גניבת כמה טלפונים סלולריים מאחד הקניונים בעיר. לאחר בחינת תיעוד ממצלמות האבטחה ופעולות חקירה נוספות, אותר החשוד בקניון עזריאלי.
לפי המשטרה, כאשר הבחין בבלשים החל החשוד להימלט בין קהל המבקרים בקניון, דרך המדרגות הנעות. בתום מרדף רגלי הצליחו הבלשים להשתלט עליו ולעצור אותו לעיני העוברים והשבים.
במשטרה חושדים כי האיש מעורב בשורת גניבות של טלפונים סלולריים שבוצעו בתקופה האחרונה בקניונים, בחופי הרחצה וכן מחיילים בעת נסיעות בתחבורה הציבורית. לאחר מעצרו הוא הועבר להמשך חקירה במחוז תל אביב, בחשד לעבירות רכוש וכן לכניסה לישראל שלא כחוק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
