"חלו התפתחויות בחקירה": מעצרו של ראש ארגון הפשיעה יוסי מוסלי הוארך בשבעה ימים

מוסלי, שארגונו חשוד בהנחת מטען ברמת אפעל והשלכת רימון בחולון ביקש להשתחרר ממעצר לקראת החג • השופט לא קיבל את הבקשה וציין בהחלטתו כי יש לקבוע ימי מעצר על פי הצורך

רכב עולה באש ברמת אפעל

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בשבעה ימים נוספים את מעצרו של יוסי מוסלי, ראש ארגון פשע החשוד שהיה מעורב בהנחת מטען ברמת אפעל בחודש פברואר ובהשלכת רימון לעבר בית מגורים בחולון באפריל. 

הדברים קורים בעוד בתל אביב הוגש כתב אישום נגד אנשי ארגון הפשיעה של ערן חייא שפעלו נגד ארגונו של מוסלי. 

יוסי מוסלי, צילום: דוברות המשטרה

גם היום מוסלי העדיף לייצג את עצמו ולא להסתייע בשירותי עורך דין וציין כי השופט
שחרר שני חשודים במעורבות באירוע בחולון, כאשר הוא היה בכלל בחו"ל. "ראיתי ששניר ועומר השתחררו, זה אותו אירוע שאני לכאורה, עצור עליו". 

בהמשך ביקש מוסלי משופט להשתחרר הביתה כך שיוכל להיות עם ילדיו בחגים: ״אין סיבה לעצור אותי, אין שיבוש חקירה ואין כלום, אם יצטרכו אותי אני אגיע לחקירה וכל מה שצריך״, אמר.

השופט הישאם אבו שחאדה לא קיבל את בקשתו של מוסלי והאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים כאשר הוא ציין בהחלטתו כי יש לקבוע ימי מעצר על פי הצורך החקירתי האמיתי וההתפתחויות שחלו בחקירה.

״מארג הראיות כנגד החשוד שבפני כיום איננו שונה ממארג הראיות שקיים נגד השלושה האחרים והם אלירן פיטוסי, יונתן יעיש ואוריאן נוי. ההבדל הוא שלגבי החשוד הנוכחי, מיחסים לו שהוא זה שנתן את ההוראה לביצוע שני האירועים שבגינם נעצר ומכאן המעורבות העמוקה שלו בביצוע העבירות מושא הבקשה שבפני״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר