"אני לא זורק רימונים": מעצרו של יוסי מוסלי הוארך בחמישה ימים

ראש ארגון הפשע נעצר בחשד למעורבותו במספר אירועים פליליים כחלק מסכסוך בין ארגוני פשיעה שאירעו בתחילת השנה ובשבוע שעבר • השופטת כתבה בהחלטתה כי הסיבה למעצר כפולה - הן בשל מסוכנות לציבור והן בשל החשש לשיבוש הליכי חקירה

יוסי מוסלי. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה האריכה היום (ראשון) את מעצרו של יוסי מוסלי בחמישה ימים. זאת לאחר שהיחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) עצרה את ראש ארגון הפשע בחשד למעורבותו במספר אירועים פליליים כחלק מסכסוך בין ארגוני פשיעה שאירעו בתחילת השנה ובשבוע שעבר.

המעקב אחר אחד החשודים בניסיון החיסול של אלי מוסלי // ארכיון | דוברות המשטרה

נציג המשטרה טען בדיון כי מוסלי מעורב באירוע הנחת מטען בתאריך בתחילת פברואר ברחוב גרופית ברמת אפעל ובאירוע נוסף שהתרחש בתחילת אפריל, במסגרתו הושלך רימון לעבר בית מגורים בחולון.

מוסלי שטען כי שהה בחו"ל בזמן האירועים, ציין שנעצר רק בגלל ש"התקשורת מפרסמת שיש לי סכסוך עם ערן - אין לי סכסוך איתו, הוא חבר שלי. יש איזה כתב שמספר סיפורים. אני לא זורק רימונים, סיפורים יפים ,אבל להרוס לבן אדם את החג, אם זה יעשה להם טוב, שיעשה להם טוב".

עצור. אילוסטרציה, צילום: אורן בן חקון

השופטת דורית נוי סבן, ציינה בהחלטתה כי עילת המעצר כפולה - הן מסוכנות והן חשש לשיבוש הליכי חקירה. בנוסף, לחובת מוסלי, הרשעות קודמות בעבירות אלימות, אמל"ח, רכוש ועוד.

 "אני מבקש ללכת לעשות חג עם הילדים שלי. אני לא בורח. אין על מי לאיים, אין חקירה לשבש בה", אמר מוסלי בדיון והוסיף: "מחר ערב חג, יחקרו אותי פעם אחת על כל הימים האלה, אז חבל לוותר על פסח. עברתי מספיק פסחים לבד, אין לי טענה לאף אחד, זה לא בשבילי, זה בשביל הילדה שלי, חארם, על מה? על סיפורים. לא עניתי על כלום ואני לא מתכוון, תאמת אותי עם ראיה ואני אענה. אין שאלה שהם לא שאלו ולא קיבלו תשובה עליה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר