"עולם שלם נחרב בשניה": מאיה גלוגובסקי היא הנרצחת ברחובות; בן זוגה חשוד במעשה

מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד ככל הנראה רצח אותה בשל רצונו להתחתן איתה והחשש שלו כי היא תיפרד ממנו בקרוב • אמה ספדה לה: "חיי ביתי הקטנה והאהובה נקטפו על ידי בן עוולה" • הלוויתה תתקיים הערב

נרצחה לפי החשד על ידי בן זוגה, מאיה גלוגובסקי (38). צילום: באדיבות המשפחה

מאיה גלוגובסקי בת ה-38 היא הצעירה שגופתה נמצאה שלשום (שלישי) ברחובות לאחר שנרצחה לכאורה בידי בן זוגה, בן קסטרו. השניים יצאו לתקופה קצרה מאוד לאחר שהכירו באתר הכרויות ובמשטרה חוקרים את הרקע למעשה.

מהחקירה עולה עד כה כי קסטרו ככל הנראה רצח אותה בשל רצונו להתחתן איתה והחשש שלו כי היא תיפרד ממנו. מאיה, היתה סטודנטית שנה ג' לרפואה באוניברסיטת תל אביב, סטארטפיסטית ופעילה חברתית מוכרת מאוד בתחום הקנאביס. היא מתוארת על ידי אנשים שהכירו אותה כמי שהיתה חייכנית, נעימת הליכות, סבלנית ואינטליגנטית.

שירה איסקוב מציגה את נתוני דו"ח המבקר על אלימות במשפחה (ארכיון) // צילום: דוברות מבקר המדינה

אמה, רחל, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הלב נשבר ואין נחמה. חיי ביתי הקטנה והאהובה נקטפו על ידי בן עוולה. עולם שלם נחרב בשניה אחת ארורה. ילדה יפה, מבריקה, סטודנטית לרפואה, שכל החיים היו לפניה״.

"ילדה יפה ומבריקה", מאיה גלוגובסקי שנרצחה ברמת גן, צילום: באדיבות המשפחה

הרצח של מאיה התרחש כאמור בשלישי בלילה בתוך הרכב בו נסעו. על פי החשד השניים היו ברמת גן, אז רצח אותה קסטרו ונסע לרחובות, שם נטש את הרכב והגופה. הרכב עם הגופה נמצאו על ידי עובר אורח שהזעיק את המשטרה והיא פתחה בסריקות. אביו של החשוד היה זה שהתקשר למשטרה והסגיר אותו. הוא נעצר ומעצרו הוארך עד ה 14.11.

הלוויתה של מאיה תתקיים הערב בשעה 19:30 בבית העלמין גורדסקי ברחובות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר