עובד בבית החולים מאיר אמר "איטבח אל יהוד" - ונעצר

בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות התבטא העובד בצורה גזענית • המפכ"ל: "משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה"

תושב רהט המסית, לאחר מעצרו. צילום: דוברות המטרה

תושב רהט אשר עבד כעובד קבלן בבית החולים מאיר בכפר סבא נעצר לאחר שפרסם ברשת סרטון ובו הביע תמיכה ברצח יהודים ואמר בין היתר: "איטבח אל יהוד".

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר פרסום ברשתות החברתיות בגין התבטאות גזענית כלפי יהודים. השוטרים איתרו את החשוד המופיע בסרטון, תושב רהט בשנות העשרים לחייו ועצרו אותו לחקירה. בסיומה תבחן המשטרה את הבאתו לדיון בבימ"ש, בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לממצאי החקירה.

עובד בבית חולים מתבטא באופן גזעני נגד יהודים | מתוך טיקטוק

בשבועות האחרונים, מאז החלה המערכה בדרום, עצרה המשטרה עשרות חשודים בהזדהות עם החמאס ועם הטבח שביצע ביישובי העוטף.

מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי: "אני מברך על פעילות מהירה ונחושה לסגירת מעגל ולמעצר המעורבים. כפי שהבהרתי לא פעם מתחילת הלחימה, משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאעש".

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון: "למי ששכח אנחנו נמצאים במלחמה על הבית. מחוז מרכז יטפל בנחישות ובמהירות בכל התבטאות המעלה חשד לתמיכה והזדהות עם ארגוני טרור והסתתה לאלימות. המחוז משקיע רבות בניטור פוסטים מסיתים ונגיע לכל אחד שיאתגר אותנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר