מתחזים לשוטרים. תיעוד ניסיון החיסול בבת ים. צילום: ללא

התחזו לשוטרים, ירו ונמלטו: תיעוד ניסיון החיסול בבת ים

לפי התיעוד נראים החשודים עומדים מתחת לבניין שבו בוצע הירי ובשלב מסוים עולים למעלה עם כובעי משטרה • כאשר הקורבן, בן 38 שנפצע באורח קשה, פתח את הדלת, הם ירו בו ונמלטו מהמקום

ניסיון הרצח בבת ים: לפי סרטון שהגיע הערב (שישי) לידי "ישראל היום" נראים החשודים בניסיון הרצח עומדים מתחת לבניין שבו בוצע הירי ובשלב מסוים עולים למעלה עם כובעי משטרה. כאשר הקורבן, בן 38 שנפצע באורח קשה, פתח את הדלת, הם ירו בו ונמלטו מהמקום.

מתחזים לשוטרים: תיעוד ניסיון הרצח בבת ים

כזכור, אתמול נפצע גבר בן באורח קשה לאחר שנורה בחזהו בדירה ברחוב הנביאים בבת ים כאשר היו בה אנשים נוספים. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בו במקום ופינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון.

כוחות משטרה הגיעו למקום ונבדקות נסיבות הירי. לדברי בני משפחתו ששהו בבית באותה השעה, הייתה נקישה בדלת וכאשר הוא ניגש לפתוח ירו בו שני אנשים ונמלטו מהמקום. מבדיקה עלה שהפצוע מוכר למשטרה בשל הרשעותיו הקודמות בעבירות רכוש ומאסרים שריצה בגינם.

זירת האירוע בבת ים, צילום: דוברות איחוד הצלה

לפני כשלוש שנים הוא נעצר בחשד שפרץ עם פלשתיני מנעלין לדירה בתל אביב, משפטו עדיין נמשך ובעברו גם פריצה לדירה בחולון, ושם על פי החשד גנב עם עוד שני שותפים סמים בשווי של 1.5 מיליון שקלים.

ניר דורפמן ונהוראי כהן חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי בני משפחתו הוא נפצע כתוצאה מאלימות. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי וולפסון כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו