צפו: המשטרה עורכת חיפוש ברכב של חשודה - ומוצאת מצבור סמים

בת 33 מחדרה מואשמת שהייתה אחראית על אזור הצפון בקבוצת הטלגרם שסחרה במריחואנה • לפי כתב האישום היא עברה בין יישובי הצפון כשהיא מפיצה את הסמים עד בית הלקוחות • תיעוד המעצר

שקיות המריחואנה שנתפסו ברכבה של החשודה בסחר בסמים, צילום: דוברות המשטרה

"הפיצה סמים עד בית הלקוח": בת 33 מחדרה חשודה שהייתה אחראית על אזור הצפון בקבוצת הטלגרם שסחרה בסמים.

השוטרים שעצרו אותה, חשדו בבחורה ובמהלך החיפוש ברכבה נמצאו למעלה מחצי ק"ג סמים מסוג מריחואנה מחולקים למסירה ללקוחות ואלפי שקלים במזומן.

המשטרה מוצאת סמים בזמן חיפוש ברכבה של החשודה // צילום: דוברות המשטרה

מכתב האישום שהוגש נגדה בבית משפט השלום בקרית שמונה עולה כי תפקידה היה להגיע לבית הלקוחות ולספק להם את הסמים כשהיא גובה מהם את התשלום במזומן. המחיר נע בין 35 ל-60 שקלים לגרם, בהתאם לכמות הנרכשת. את מנהל הקבוצה, שכונה בטלפון שלה - "אברהם טל, זמין", היא סירבה להסגיר בחקירתה.

על פי החשד, מי שהתעניין לקנות סמים, פנה בטלגרם לראשי הקבוצה והזמין את הסמים עד לביתו. הבלדרית עברה בין יישובי הצפון כשהיא מפיצה את הסמים. כך עברה בין בתי המזמינים בקרית שמונה, מרום גולן, מרגליות וכפר בלום.

הכסף שנמצא ברכבה של החשודה במהלך החיפוש, צילום: דוברות המשטרה

בשבוע שעבר, עצרו השוטרים את רכבה בכביש היציאה מקרית שמונה וביקשו ממנה רישיונות, הריח שהיה ברכב הסגיר את המטען שהסיעה. בחיפוש שנערך ברכב נתפסו 536 גרם מריחואנה מחולקים ל52 שקיות.

רס"ב מוטי חליבה, חוקר פשעים בתחנת קרית שמונה, סיפר: "אנחנו משקיעים מאמצים רבים לסיכול הפצת סמים שאותם עבריינים מפיצים סמים לכל המרבה במחיר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר