המשטרה סיכלה פגיעה במהלך מפגש עבריינים בהשתתפות בניו של יעקב אלפרון

השוטרים עצרו את החשודים בזמן שקיימו מפגש, שעל פי החשד תכננו בו להוציא פעולה נגד אדם אחר • הם נתפסו כשברשותם חומר דליק, כפפות וסכין • הסנגורים של החשודים מכחישים את מעורבותם

דרור ועומר אלפרון בבית המשפט, צילום: גדעון מרקוביץ'

תכננו לפגוע באדם אחר, ונתפסו עם חומר דליק וסכין: המשטרה סיכלה היום (שישי) פגיעה בחיי אדם כאשר פשטה על מפגש של עבריינים ברעננה, וביניהם שני בניו של יעקב אלפרון, דרור ועומר, שעל פי המשטרה תיכננו לפגוע באדם אחר במסגרת סכסוכים בין ארגוני פשיעה.

השוטרים תפסו חומר דליק, כפפות מסיכה וסכין ולטענת המשטרה החשודים שנעצרו קשרו קשר לפגוע באויבים פלילים.

אתמול אחר הצהריים במהלך המפגש של החשודים, הגיעה המשטרה ופוצצה את המפגש והביאה למעצרם. היום הביאו את החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, שם אמר נציג המשטרה כי היחידה החוקרת סיכלה פגיעה בחיי אדם בכך שעצרה את החשודים בעיצומה של פגישה שנועדה לתכנון פעולת פגיעה באדם אחר.

ניידת משטרה (אילוסטרציה), צילום: יהושע יוסף

עוד ציין כי במהלך המעצר נתפס בחזקתם תיק ובו בקבוק עם חומר בעירה, מסיכת סיליקון בדמות זקן וכפפות. הציוד שנתפס בתוך התיק שיש מטרה וכוונה לעשות בו שימוש של פגיעה באדם אחר. "מה שנתפס הוא מסוכן לא פחות מאקדח טעון או לבנת חבלה. באופן חד משמעי, מדובר במפגש שנועד לפגוע באדם.

בשלב זה אנחנו לא מבצעים הבחנה בין החשודים מהסיבה שכולם נכחו באירוע, לכולם הייתה אותו כוונה משותפת – לפגוע באחר". עוד צוין כי החשודים נחקרו אתמול, חלקם שמרו על זכות השתיקה, חלקם ענו תשובות מופרכות לא תואמות ויש בפני המשטרה פעולות רבות לביצוע, חלקן מורכבות".

הסנגורים של כל החשודים הכחישו את החשדות של המשטרה ואחד מהם אף ציין כי מדובר במעצר שווא על מנת להטריד את החשודים השופט עלאא מסארווה האריך את מעצר החשודים בארבעה ימים וציין בהחלטתו: "אני מסכים עם הסנגור כי החקירה נמצאת בשלב ראשוני וטעונה עיבוי, ואולם על פי המבחנים שנקבעו בפסיקה, המדובר בתשתית ראייתית המגבשת חשד סביר לעבירה של קשירת קשר לביצוע פשע", כתב השופט בהחלטתו.

עו״ד אייל אוחיון שמייצג את עומר אלפרון, אמר: "נראה שתמו אירועי הפשע האמיתיים שבהם עוסקת יחידת ימ"ר ת"א וכעת היא עברה לטפל באירועי פשע וירטואליים. לעצור שישה אנשים באמצע היום בבית קפה כי לאחד מהם היה חצי בקבוק עם דלק? עד לרגע זה לא ברורה לי מה העבירה שמרשי ביצע ואין לי אלא להצר על ימי המעצר המיותרים האלו שבסופם הוא ישוחרר ללא כל ספק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר