VPN מומלץ וחינמי בישראל 2022

ה-VPN הוא קו ההגנה לפעילות המקוונת שלכם. שוק שירותי ה-VPN מציע כיום מגוון עצום של אפשרויות, יש שירותי VPN חינם ויש כאלה בתשלום ולכן החלטנו להרים את הכפפה, לסנן את רעשי הרקע ולהצביע על שירותי ה-VPN המובילים בתחום

הציבור חושש מהחדירה לפרטיותו ומהעובדה שהמידע הפרטי שלו חשוף ופרוץ, צילום: freepik

בשיתוף מגזין Ybay1

אחרי שבדקנו ביסודיות את שירותי ה-VPN המובילים בשוק, בחרנו ב-3 שירותי ה-VPN המובילים כיום. נרחיב ונסביר מהן הסיבות שבחרנו דווקא בפתרונות אלו בתור המומלצים שלנו.

השוואת שירות VPN מומלצים ובחינם

ExpressVPN

ExpressVPN

שירות ExpressVPN הוא VPN מומלץ מאוד הפועל באמצעות הטכנולוגיה של TrustServer אשר מבטיחה שלא ייחתמו לוגים של משתמשים בפעילות המקוונת. לשירות של ExpressVPN יש נוכחות ארוכה בעולמות שמירת הפרטיות, וכאשר ניתפסו שרתיה בעבר, לא נמצא עליהם כל תיעוד של המשתמשים, מה שרק הוכיח את אמינות ההצהרות של החברה.

מאפייני השירות

  • ידע וניסיון – החברה קיימת משנת 2009 וברשותה רשת ענפה של שרתי VPN הפזורים בכ-94 מדינות מסביב לעולם. הידע והניסיון הרבים שנצברו לאורך השנים הפכו את ExpressVPN למובילה בתחום בכל מה שקשור בחדשנות ועמידה בציפיות הלקוח.
  • אבטחה – המידע מועבר באמצעות הצפנה מסוג AES-256 שהוא הסטנדרט שמשמש את כל הגופים הממשלתיים בארה”ב. הקידוד מונע כל ניסיון פריצה מצד האקרים או גופים אחרים.

לאתר החברה לחץ כאן

NordVPN

NordVPN

השירות של NordVPN  הוא אחד הידועים בעולם והסיבות לכך הן רבות. השירות נותן תמורה מצוינת למחיר, ובעצם לא תמצאו בשוק שירות שמציע כל כך הרבה מאפיינים בסכום הזה. השירות של NordVPN מציע פריסה של יותר מ-5,400 שרתים ב-59 מדינות. מדובר במעצמה מבחינת יכולת ההצפנה ועם מדיניות ה-“אפס לוגים” אתם יודעים שהגלישה שלכם תהיה בטוחה והם אפילו מספקים VPN חינם למצטרפים חדשים.

מאפייני השירות

  • מהירות – במבחן המהירות הגלובלית, שירות ה-VPN של NordVPN הציג מהירות גלובלית של 91Mbps. מהירות הגלישה אמנם נמוכה בהשוואה למהירות הגלישה ללא ה-VPN (194Mbps), אך מדובר במאפיין זהה לכל שירותי ה-VPN. בהשוואה בין האזורים השונים עולם, כמעט שלא חלה ירידה בביצועים.
  • אבטחה ופרטיות – המשרדים הראשיים של החברה נמצאים בפנמה, אשר נחשבת למדינה ידידותית בכל מה שקשור בחוקי הפרטיות. המדינה לא נוהגת לשתף מידע עם מדינות אחרות. השירות מאובטח בטכנולוגיה של AES-256-CBC ותומך בטכנולגיית Perfect Forward Secrecy אשר משנה את מפתח ההצפנה למניעת פרצות אבטחה.

לאתר החברה לחץ כאן

Surfshark

Surfshark

למרות שהשירות של Surfshark נחשב קטן יחסית מבחינת גודל החברה, הוא מפצה על כך עם מאפיינים רבים ומהירות מרשימה. אחד היתרונות הבולטים של שירות Surfshark ומה שהופך אותו לשירות VPN מומלץ ביותר הוא התמיכה שלו במספר מרובה של מכשירים על אותה הרשת, כך שאם ברשותכם מספר מכשירים בבית או במשרד, כולם יכולים להישען על חשבון VPN  אחד. השירות מציע גם שירות למניעת נוזקות, חוסם פרסומות ותוכנה למניעת מעקב.

מאפייני השירות

  • מהירות – עם יותר מ-3,200 שרתים ב-65 מדינות חווינו ירידה ממוצעת של 17% בלבד ממהירות הגלישה הממוצעת. עלייה של כ-27% מהמדידות הקודמות. מהירות הגלישה המהירה שמה אותה בעמדת תחרות מצוינת אל מול המתחרה הוותיקה ExpressVPN.
  • התאמה למגוון מערכות – השירות של Surfshark פועל על המערכות של Mac, Windows, iOS, אנדרואיד, Fire TV, ונתבים נוספים. ניתן גם להגדיר את Surfshark לקונסולות המשחקים באמצעות DNS.
ExpressVPN

לאתר החברה לחץ כאן

מה לבדוק כאשר בוחרים VPN?

כאשר ניגשים לבחור שירות VPN חשוב לשקול את כלל האפשרויות הקיימות בשירות אך גם לקחת בחשבון אם מה שהשירות מציע תואם את הצרכים שלכם, כלומר, האם השירות פותר את הבעיה או את הצורך שלשמו אתם רוכשים את השירות.

הנה כמה מהדברים החשובים בבואכם לרכוש שירות VPN:

  1. מספר שרתים – על מנת לעמוד בצריכת התעבורה הגבוהה הנדרשת על ידי נותן שירות ה-VPN יש צורך בפריסה של מספר שרתים גבוה באיזור גיאוגרפי גדול ככל הניתן. מספר שרתים גבוה בפריסה רחבה משמע רוחב פס וזמינות גבוהים יותר, ולפיכך הגלישה תהיה מהירה יותר.
  2. מיקום השרתים – הימצאותו של שרת בקרבת נקודת הגלישה שלכם מאפשרת זמני תגובה ותקשורת קצרים יותר. יתרון נוסף הוא שימוש בשרתים במדינות שבהן מוצג תוכן, אשר חסום גיאוגרפית למדינה שבה אתם שוכנים.
  3. הגבלת שימוש – שימו לב שבדר”כ בשירותים שמציעים אפשרות חינמית קיימת הגבלה על כמות השימוש בשירות. כאשר רוכשים את אחת מהחבילות בתשלום, הגבלה זו מוסרת בדר”כ.
  4. מספר המכשירים המחוברים – כמעט בכל בית או משרד ניתן למצוא כיום מספר רב של מכשירים שמשתמשים ברשת אחת. יש לוודא שהשירות שאתם רוכשים תומך במספר רב של מכשירים.
  5. מחירים – כאשר רוכשים שירות VPN חשוב למצוא את השירות שמתאים לצרכים שלכם גם מבחינת התקציב. כמו בכל קנייה רגילה, הזול ביותר הוא בדר”כ לא הטוב ביותר וחשוב לראות שהמוצר שבחרתם תואם לכל הצרכים שלכם.

סיכום VPN חינם ומומלץ ביותר

לאתר החברה לחץ כאן

כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של שירותי VPN, ונדמה שהבחירה נעשית קשה ומבלבלת. חשוב מאוד לבחור את המוצר שיתאים לדרישות שלכם. המוצר שאנו ממליצים כיום הוא שירות ה-VPN של ExpressVPN שמלבד היותו אחד הוותיקים בשוק, הוא עונה לכל הקרטריונים המרכזיים כגון: אבטחה חזקה, מספר רב של שרתים, מהירות גבוהה ומספר גדול מאוד של לקוחות מרוצים בכל רחבי העולם ואף מספקים VPN חינם למצטרפים חדשים.

ללמוד עוד על טכנולוגיה ושירותים, בדקו את מגזין Ybay1.

בשיתוף מגזין Ybay1

כדאי להכיר