סכיני שף מוכיחות את עצמן לאורך זמן

כל מי שעובד במטבח במשך תקופה ארוכה יודע כי מדובר בעבודה מספקת, אם כי לא פעם גם שוחקת ומתישה. כי מצד אחד אתם נהנים ליצור מנות חדשות, להוסיף שדרוגים לתפריט ולהפתיע את הסועדים במנות מנצחות, ומצד שני אתם מתמודדים בכל עת בהכנת מהירה של מנות ללקוחות הרעבים, ועליכם לתמרן בין האוכל שאתם מוציאים מהמקרר לשימוש בכלים השונים להכנתו. ואם מדברים על כלים, אי אפשר שלא להזכיר את הסכין, שכן סכיני שף הן המפתח להצלחת כל מנה שתבחרו לעבוד עליה

צילום יח"צ

בשיתוף תוכן שיווקי

כל הסיבות לבחור בסכיני השף

כל כלי המטבח חשובים עבור השף, אך אם ישנו כלי מיוחד החשוב לו יותר מכל הוא סכין השף. סכיני שף מלוות את השף לאורך זמן, וכל מי שרק נכנס לעולם הבישול יודע שאי אפשר להסתדר ללא סכין השף הישנה והטובה. למעשה, בכל מטבח חשוב שתהיה סכין שף אחת לפחות, כי לדרך החיתוך של האוכל יש השפעה על טעמו. מכל מקום, אם עדיין אתם מנסים לעבוד עם סכין רגילה ובלתי איכותית, כדאי להחליף אותה לסכין שף במהירות. קבלו את כל הסיבות לעשות זאת:

ניתן להתאים את הסכין לכל סוגי המזון

קיימות סכיני שף למתחילים אשר מתאימות לסוגים רבים של מזון. אבל אם רוצים להגדיל לעשות ולהתאים כל סכין לסוג המזון שלה, כדאי לחקור קצת יותר את העניין. כך תגלו, למשל, שסכין בעלת להב משונן נועדה לחיתוך לחם, ואילו סכין לחיתוך ירקות היא בעלת להב חד ומלבני המתאים גם לפריסה. לסכין לחיתוך בשר, לדוגמה, יש להב חד דמוי משולש שנועד גם לפירוק הבשר ולהתמודדות עם העצמות.

מתאימה לשימוש לאורך שעות

אם אתם עובדים כשפים מקצועיים במסעדה או בית קפה, תגלו שאפשר להתעייף אחרי שעות של עבודה במטבח. אך עם סכיני שף טובות ואיכותיות אין סיבה לדאגה. הידית של הסכין מותאמת לאחיזה ומאפשרת שימוש נוח ללא הפעלת מאמץ רב. כך שניתן לעבוד עם הסכין במשך זמן רב – לחתוך סלטים, להכין מנות בשר או סושי, ועדיין יישאר לכם כוח עד לסוף המשמרת.

הסכין שתלווה אתכם לאורך תקופה

כל שף יודע שאם הוא משקיע בסכיני שף, הן מלוות אותו לזמן רב. אם יודעים לטפל נכונה בסכין השף וגם להשחיז אותה מדי פעם במידת הצורך, מקבלים סכין איתנה ויציבה שאין צורך להחליף בכל כמה חודשים. אז כשבוחרים סכין, לא מתפשרים על סכין זולה ובלתי איכותית שיכולה לצאת מכלל שימוש במהירות. במקום זאת, מוצאים סכין שף איכותית. כי גם אם היא דורשת השקעה כלכלית בהתחלה, הרווח ממנה יוצא הרבה יותר גדול ומשתלם. סכין שף איכותית עמידה בפני שחיקה, והיא מתמודדת יפה עם התנאים הקיצוניים השוררים במטבח דרך קבע, כלומר תנאים של חום ולחות.

חותכת במדויק

כוחה של כל מנה מקצועית אינו טמון רק בטעמה, אלא גם בנראות שלה. למעשה, המוח שלנו בנוי כך שנראות המנה משפיעה על הטעם. לצורך העניין, אם המנה אינה נראית טוב, מרבית האנשים לא ירצו לגעת בה, גם אם מדובר במנה ערבה לחך. סכין שף מאפשר לכל שף לעצב את המנה שלו באופן מקסימלי, שכן באמצעותה ניתן להשיג את הדיוק שבחיתוך. מעבר לכך, אופן החיתוך של חומרי הגלם בעת הכנת המנה משפיע על טעמה בשלב הסופי.

טעם הסכין אינו נשאר בתוך המזון לאחר ההכנה

כל מי שהשתמש אי פעם בסכין בלתי איכותית כדי להכין סלט או אפילו טוסט גבינה שם לב כי הסכין השאירה מעין טעם מתכתי בפה. ובכן, כשמדובר בסכין שף אין מקום לטעויות כאלה. הסכין אינה משפיעה על טעם האוכל, והטעם נשאר אותנטי, כפי שהוא צריך להיות.

ראינו את היתרונות המשמעותיים שמביאה סכין השף לביתנו. אם גם אתם רוצים לראות את ההבדל בין סכין רגילה לסכין מקצועית, מהרו לרכוש סכיני שף.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר