איך להצליח בחיים

אם יש שאלה שמעסיקה את מרבית האנשים בעולם מדי יום היא: איך להצליח בחיים? ואכן, כולנו רוצים להצליח בחיים, להגשים את עצמנו, לממש את החלומות שלנו ולהרגיש שהחיים שלנו לא חולפים ומתבזבזים לשווא.

depositphotos

בשיתוף iprofile

המדד להצלחה אינו אחיד, כל אחד יכול לפרש הצלחה בדרכו שלו. יש שיגידו שהצלחה היא עושר ואיכות חיים גבוהה, אחרים יטענו שהצלחה משמעה חיים רוחניים או כוח והשפעה.

מור קורן, מרצה לקורס השקעות ולעצמאות כלכלית, משתף את הקוראים בידיעותיו על הגורמים החשובים שיעזרו להם להצליח בחיים.

חשוב להפנים: ההצלחה לא נופלת על אף אחד מהשמים. אדם שמעוניין להצליח בחיים צריך לעבוד קשה במשך שנים אחדות למען הגשמת מטרותיו. בדרך לפסגה תמיד יעמדו בפניו אתגרים ומכשולים, בין אם כאלה שהסביבה יוצרת ובין אם קשיים של האדם בינו לבין עצמו. זכור, ההצלחה תגיע לבטח אם תצליח להתגבר על כל המכשולים שבדרך ולא תוותר לעצמך!

העצות הטובות ביותר להצלחה בחיים

התמקצעות ומומחיות: כדי שתגיע להישגים גבוהים, חשוב שתבחר מקצוע מבוקש ותתמקד בתחום אחד שבו אתה מעוניין להתמקצע במשך שנים. עליך להשקיע את כל המאמצים על מנת להיות מומחה בתחום. שאף תמיד להיות מספר 1 בתחום שבחרת וחשוב בלי הרף איך לחדש, להשתפר ולייעל את עצמך – אסור לנוח על זרי הדפנה!

בידול וייחודיות: אחד הגורמים החשובים שיעזרו לך להצליח בחיים הוא היכולת לבדל ולייחד את המוצר שלך מהמתחרים המובילים בתחום שלך! ככל שלמוצר או לשירות שאתה נותן יהיו יתרונות רבים יותר מאלה של המתחרים המובילים, כך יהיה לך קל יותר לבדל את עצמך מהם.

ככל שתלמד ותתמחה בתחום שלך, כך יהיה לך פשוט יותר לשפר ולשדרג את המוצר או השירות שאתה נותן והלקוחות שלך יבחרו בך שוב ושוב!

שיווק עצמי: גם אם אתה מומחה בתחום ובעל ידע עשיר, לא תוכל להגיע לפסגה בלי לשווק את עצמך ואת סל השירותים שלך. אנו חיים בעולם תחרותי, כולם רוצים להצליח כמה שיותר מהר, ועם הזמן התחרות רק הולכת וגדלה.

לכן עליך ללמוד כיצד לשווק, למתג ולבדל את עצמך מהמתחרים. ככל שתלמד ותתמחה בתחום, כך תעלה את הערך שלך, הביטחון העצמי שלך יגדל ויהיה לך קל יותר לשדר מסר של מומחה ללקוחות שלך!

מוטיבציה והשראה: חלק מהגורמים שיכולים להרחיק אותנו מהצלחה ולקבע אותנו במקום שבו אנו נמצאים, אלו דווקא המכשולים שאנו מציבים לעצמנו. המכשולים העיקריים הם הרצון להישאר באזור הנוחות או עצלות וחוסר מוטיבציה להתמודד עם הלא נודע ועם הצורך ללמוד דברים חדשים. התעורר! אם לא תדחף את עצמך, אף אחד לא יעזור לך!

הכי קל ונוח לא לקבל החלטות ופשוט לזרום עם החיים! זוהי טעות שעלולה לעלות לך ביוקר! אתה חייב להוציא את עצמך מאזור הנוחות ולחשוב כל יום מחדש איך אתה מקדם את עצמך בעבודה, בעסק ובשיווק המוצרים שלך ללקוחות חדשים. כך עושים מצליחנים!

כדי להצליח בחיים, עליך להפנים את העובדה שהזמן לא עובד לטובתך. אתה צריך ללמוד לפתור תקלות בזמן אמת, ולהאמין שהדבר הטוב ביותר בעבורך כיום הוא לנצל את הזמן למטרות שיקדמו אותך בחיים. גם אם בהתחלה זה קשה, על סף הבלתי אפשרי – זייף את זה עד שזה יהיה אמיתי (Fake it until you make it)!

אל תפחד להיכשל: הפחד מכישלון מונע מאיתנו לנסות דברים חדשים ולהיפתח לעולמות שאנחנו לא מכירים. חשוב לזכור, אין אדם מצליח שלא נכשל בעבר! הדרך להצלחה רצופה מכשולים.

המצליחנים הכי גדולים טעו ונכשלו שוב ושוב, למדו מהטעויות שלהם ואז הצליחו בגדול. זה חלק טבעי מהתהליך! החוכמה היא לא לפחד להיכשל ולא להפסיק לנסות גם אם יש סיכויים לא להצליח! אדם צומח ולומד בעיקר מהכישלונות שלו, לכן הכישלון הוא חלק חשוב בתהליך בדרך להצלחה!

ניהול נכון של הזמן: אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה בחיים הוא לדעת לנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית. הזמן שלנו יקר וקצוב, ואיש לא יודע מה צופן לו העתיד.

לכן חשוב לנצל כל רגע בצורה נכונה – עדיף להשקיע את הזמן בלימוד נושא חדש ולהתמקצע בו, מאשר לראות עוד סדרה בנטפליקס. מוטב לעבוד שעות נוספות בעבודה מתגמלת מאשר לשבת בבית ולהעביר בבטלה את היום.

לסיכום: להצליח בחיים זה לא עניין של מזל! אף אחד לא נולד מצליח – הצלחה היא פרי של עבודה יומיומית קשה ומאומצת ושל קבלת החלטות נכונות לאורך זמן! חשוב שתפנים, אתה לא פחות טוב מאף אחד וגם לך יש את היכולת והזכות להצליח בגדול!

התחל לפתח את הכישרון שלך, הגדר מטרות בעבודה ובחיים לטווח הקצר והארוך ולעולם אל תפסיק להשקיע בעצמך! אל תפסיק לחקור איך להצליח בחיים. אמונה, השקעה והתמדה לאורך זמן יקדמו אותך לעצמאות כלכלית!

בשיתוף iprofile

כדאי להכיר