בשיתוף נואבו מדיה גרופ
איך מתחילים ולמי זה מתאים?
יכול להיות שלא בחרתם להתעסק באינסטגרם עדיין כי אתם חושבים שהקהל שלכם לא נמצא שם, או שאתם פשוט לא בטוחים איך להתמודד עם הפיצ’רים הרבים של האפליקציה. בניית פרופיל עסקי מושקע באינסטגרם יכול להביא תועלת לסוגים רבים של עסקים, מקטן ועד גדול, בכל תחומי התעשייה ובייחוד כאלו עם תקציב פרסום מוגבל.
השלב הראשון בתהליך כמובן הוא לפתוח את הפרופיל עצמו, להכניס בו את כל המידע הרלוונטי כמו כתובת פיזית, אתר אינטרנט, שעות פעילות, לוגו ועוד, ומשם להתחיל לבסס את עצמכם כמותג שכיף לדבר איתו ושכדאי לבדוק מה הוא מציע. בואו נדבר על כמה צעדים שאתם יכולים לנקוט כדי לחזק את המוניטין שלכם באפליקציה.
פרסום ממומן
כמו בכל רשת חברתית, יש לכם אפשרות להשקיע בפרסום ממומן באינסטגרם כדי להגדיל את החשיפה שלכם ולהגיע אל לקוחות פוטנציאליים חדשים. יש באינסטגרם מגוון סוגים של מודעות שאתם יכולים לנצל לטובתכם כמו מודעת תמונה או סרטון המובילים לדף נחיתה, מודעת סטורי שתופיע בין סטורים של חברים ומודעת קרוסלה שאפשר לדפדף בה בין המוצרים שלכם וללחוץ על התמונה כדי לעבור ישר לדף המוצר באתר. אתם יכולים להשתמש בפרסום הממומן לכמה מטרות בהתאם לצרכים שלכם – הגדלת כמות העוקבים, הפנייה למוצרים באתר לשם רכישה, הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם, השארת פרטים ועוד. הפרסום הממומן נעשה לפי התקציב שאתם בוחרים להשקיע, מה שאומר שעסקים בעלי תקציב פרסום מוגבל יכולים להפיק ממנו ערך רב באמצעות תכנון מוקפד ופרסום ממוקד.
דברו עם העוקבים בגובה העיניים
קשר אישי ואינטראקציה ישירה עם העוקבים ועם משתמשים שעדיין לא התחילו לעקוב אחריכם יכולים לעזור מאוד בביסוס המוניטין שלכם וביצירת רושם חיובי מתמשך. סטורי שיש בהם סקרים, פוסטים שבהם אתם מעודדים את הגולשים להגיב ותחרויות נושאות פרסים הן רק חלק מהפעילויות האינטראקטיביות שבעזרתן הקהל ידבר איתכם, יביע את דעתו וירגיש שאכפת לכם מהצרכים והרצונות שלו.
תוכן אורגני איכותי
תמונות באיכות גבוהה וסרטונים מתוכננים היטב הם התוכן שהקהל שלכם יצרוך באופן קבוע כדי להישאר בעניינים. אתם יכולים גם להשתמש בחלק מהתוכן האורגני שלכם (בייחוד הסרטונים) כפרסומות מבלי להשקיע ביצירת תוכן חדש, וככה תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. כמו כן, האלגוריתם המורכב של אינסטגרם מביא בחשבון את נושא תחומי העניין של הגולשים, ככה שתוכן איכותי וממוקד מצידכם יכול להגיע לפיד של עוקבים פוטנציאליים.
שיתופי פעולה עם משפיענים
אל תשכחו את המשפיענים הקיימים בקהילה, ונסו לבדוק מי מהם יכול לעזור לכם להתקדם במעלה הסולם. מומלץ ליצור קשר עם משפיענים הרלוונטיים בתחום שלכם כמו מאמני כושר, בלוגריות טיפוח, אנשים בתחום האוכל ועוד. שיתופי פעולה כאלו מאפשרים לכם להגיע לקהילה קיימת וליצור בה באזז שיכול להוביל להגדלת כמות העוקבים שלכם וגם לצמיחה במכירות.
ניהול סושיאל איכותי מהמקצוענים
על הנייר הכול נראה פשוט, אבל יצירה של תוכן איכותי ובנייה נכונה של קמפיינים לפרסום הם תהליכים הדורשים השקעה וידע. בשוק יש מגוון חברות מקצועיות שיכולות לספק לכם את העזרה שאתם צריכים בתחום השיווק הדיגיטלי וניהול הסושיאל באינסטגרם בפרט ובכל רשת חברתית. אל תהססו לפנות לחברה כזו כדי להתייעץ איתם ולהיעזר בשירותיהם – ההשקעה הזאת תהיה משתלמת מאוד בטווח הארוך.
סיכום
אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לפרסום העסק שלכם ולקידומו, גם אם קהל הלקוחות הקבוע שלכם לא פוקד את האפליקציה באופן קבוע. באמצעות שימוש בפרסום ממומן, בתוכן חזותי מופק היטב ובאינטראקציות ממושכות עם הקהל אתם יכולים להגיע אל לקוחות חדשים, להגדיל את המכירות ולהשיג יתרון תחרותי יקר ערך בתחום שלכם.
בשיתוף נואבו מדיה גרופ