תשכחו מחיפויים של כיסוי קירות בצבע או טפט, הם שייכים לנחלת העבר

ברוכים הבאים לעולם החיפויים המודרניים, עולם שנותן פתרונות דקורטיביים או שילוב בין צרכים פונקציונאליים ועיצוביים

כמאל זיאדנה . צילום: (mhkuo ענת לקיו עילית ביוטי)

בשיתוף Deyaar

העולם העיצובי מציע היום מגוון רחב של סוגי חיפויים כתוספת למבנים קיימים בתהליך שיפוץ וגם לקירות בבנייה חדשה. חיפויי הקירות משתלבים בארכיטקטורת הבנייה המודרנית, כאשר לחלקם תפקיד עיצובי בלבד ולחלקם תפקידים נוספים כגון בידוד, הגנה מבלאי, הגנה מרטיבות, אש וכו’.

בין אם מדובר על חיפוי קיר פינת אוכל, סלון שירותים או אמבטיה, בין אם מדובר על חזית פנימית של לובי כניסה לבניין, אין כמעט מבנה חדש היום שלא משולבים בו אלמנטים דקורטיביים חלקיים או קירות שלמים מחופים עם סוגי חיפויים שונים.

נפגשנו עם כמאל זיאדנה יזם נדל”ן. נשוי, בעל משפחה, בוגר תואר ראשון בכלכלה בבר אילן, עם התמחות באוקספורד. זיאדנה מומחה בניתוח טקסט כלכלי, מומחה בסחר בינלאומי, נדל”ן ויבוא חיפויים והבעלים של דיאר, חיפויים יוקרתיים למגזר הפרטי והעסקי.

שאלנו אותו למה מומלץ לעשות חיפוי קיר? מה רמת האיכות ולכמה שנים נקבל שקט נפשי אם נחליט לחפות את קירות הסלון, המטבח או גם וגם.

“נניח שתירצו “להקפיץ” את הסלון, החלל המרכזי בבית, הפתרון המיידי הוא חיפויי לפחות של אחד הקירות שלו, זה ייתן מענה עיצובי וימשוך את העין. ראשית עליכם לקחת בחשבון שהשפע רב ותוכלו לבחור כיד הדמיון הטובה עליכם. הדבר הבא שחשוב לדעת הוא שחיפוי קירות יכול להתבצע לצרכים דקורטיביים בלבד או כשילוב עם צורך פונקציונאלי בעיצובים של חללים כמו במטבחים או בחדרי אמבט למשל. חיפוי קירות הוא טרנד מאוד נפוץ היום. בעוד בעבר, נהגו “לכסות” קירות רק בצבע או מי שהחשיב את עצמו מעודכן השקיע בטפט, הרי שכיום ישנן כל כך הרבה אופציות לחיפוי.

כמאל זיאדנה (mhkuo ענת לקיו עילית ביוטי)

מה זה דיאר, מניין לקוח השם?

השם דיאר קרוי על שם חברה איכותית ומפורסמת בדובאי בתחום חיפויי הבנייה. כשבחרנו אם השם ידענו שאנחנו מחויבים לאיכות ויוקרה. אני יכול לומר בפה מלא שהבאנו את היוקרה של דובאי לישראל.

עם איזה סוגי חיפויים אתם עובדים?

אנחנו עובדים עם לוחות PVC  בעלי תקן אירופאי הכוללים מעכב בעירה. החיפויים מתאימים לחללי הבית השונים: סלון, מטבח, חדר אמבטיה, שירותים. לוחות ה-PVC נותנים פתרון לחדרים רטובים כמו: מקלחות של בריכות פרטיות בבתים, או חדרי שירותים במוסדות. החיפויים שלנו עמידים בפני אלמנטים קשים מבלי להתקלף, להתעוות או לדהות, מה שמבטיח לכם סלון ומטבח אסתטי לאורך שנים. חיפוי עמיד מונע את הצורך בהחלפות תכופות, מדובר בפתרון חסכוני לטווח הארוך.

מה היתרונות לשימוש בסוגי חיפוי קירות פנים?

ישנם מספר יתרונות בולטים לשימוש בחיפוי הקירות. מעבר למראה האסתטי והעיצובי יש כאן שיפור, עמידות והגנה על הקיר עצמו. המטרה של חיפוי קיר הינה חיפוי על פגמים בבניה או בקיר ספציפי. יש עוד יתרון חשוב והוא: בידוד. זה יכול לשמש כתוספת בידוד או כיסוי לבידוד שמוסיפים לקירות. בשורה התחתונה, כל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו ולצרכיו, יש המון אפשרויות בחירה והתוצאות מרשימות.

מי הלקוחות שלכם?

אנחנו עובדים מול משווקים בכל רחבי הארץ. סוחרים, בעלי חנויות ובעצם כל מי שמשווק ללקוח הקצה. הם רוכשים אצלנו חומרי בניין ואת כל סוגי החיפויים שיש לנו להציע. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולציין שהסחורה שלנו מדובאי ויש לנו בלעדיות בישראל. אצלנו אין ייבוא חלקי מפה ומשם. מבלי לזלזל בחברות אחרות חלילה, אבל אם התחייבנו על היוקרה של דובאי, אנחנו עומדים בהתחייבויות מא’ ועד ת’ . לוחות הגימור שלנו ברמת גימור של UV, את המידות תוכלו לראות באתר. אנחנו נותנים פתרונות גם למטבח המוסדי עם תקן באישור משרד הבריאות. החומרים הם אנטי בקטריאליים ועמידים במים, מחזיקים בתקן איזו 9001.

איפה אתה רואה את ענף הבנייה בעוד 5 שנים?

למרות הקורונה, למרות המלחמה הנוכחית, הענף בתנופה. אנחנו מתחילים לראות ניצנים ראשונים של התאוששות. יום אחרי סיום המלחמה תהיה כאן תנופה רצינית מאוד בנדל”ן. תצטטי אותי, זה חשוב שיופיע בכתבה.

לסיום, יש איזה משפט שמלווה אותך בעשייה היומיומית שלך?

אופרה ווינפרי אמרה פעם: “כשאתם מסתכלים מה יש לכם בחיים, תמיד יהיה לכם יותר. כשאתם מסתכלים על מה שחסר לכם בחיים, אף פעם לא יהיה לכם מספיק” מאוד מתחבר לזה

דיאר מתאימים לכם חיפוי קיר שתמיד חלמתם עליו. תוכלו לקבל פתרון דקורטיבי לחלל הבית או חלל העסק בעזרת חיפויים יוקרתיים, בבלעדיות ומתוצרת דובאי.

אתר: http://Deyaar.co.il

 נייד: 0542202096

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

בשיתוף Deyaar

כדאי להכיר