ברכת שמיים – מצאנו את הפיצרייה הטובה ביותר באזור הדרום והיא בכשרות מהודרת

פיצה ברכת שמיים בעיר אשקלון היא כל מה שאתם רוצים לקבל בפיצרייה ועוד הרבה מעבר. מגוון רחב ומזמין של מנות מושקעות וטעימות, כאשר כל אחת מהן משלבת בין המטבחים של איטליה, צרפת וישראל. אם לא יצא לכם עדיין להיות במקום, כדאי לכם לבקר ומהר

צילום יח"צ

בשיתוף פיצה ברכת שמיים

פיצה ברכת שמיים הממוקמת ברחוב העוז 1 מתחת לבניין רשות המיסים בעיר אשקלון היא לא עוד פיצרייה רגילה. על כך יעידו אלפי סועדים מכל רחבי הארץ שהגיעו אליה במיוחד במשך 7 השנים האחרונות.

בצורה מעוררת השראה, הפיצה הזו מביאה אל השולחן את איטליה הכפרית, מתובלת על פי המתכונים המדויקים של המטבח הצרפתי, עם טאץ’ מנצח בניחוח ים תיכוני.

מי שמנהל את המקום הוא הבעלים זיו לוי, דמות ססגונית ושמחה, ואת האושר הזה שלו מרגישים בכל מנה. היא מושקעת מכל הלב והטעמים בהתאם.

צילום יח”צ

.

התפריט העשיר של פיצה ברכת שמיים מציע מנות מגוונת, בין היתר ניתן למצוא מבחר גדול של פיצות מגוונות בטעמים ובתוספות ומעל לכולן בולטות שתי פיצות – פיצה אלפרדו פטריות ופיצת השף, הן הפופולריות ביותר בקרב קהל הלקוחות.

זאת בנוסף לפסטות, רביולי ועוד ממיטב המטבח האיטלקי. בכל הנוגע לטעם הישראלי, תמצאו פה טוסטים נהדרים, לחם שום מופלא, תפוח אדמה מוקרם, ים של סלטים עסיסיים ואת הזיוה הכי טובה שתטעמו אי פעם, ואנחנו כותבים זאת באחריות

צילום יח”צ

.

מה מייחד את הפיצות של ברכת שמיים?

באופן טבעי הדגש העיקרי במקום הוא על המטבח האיטלקי. היינו סקרנים לדעת מה בדיוק מייחד את הפיצות של ברכת שמיים לעומת מקומות אחרים? לפניכם חלק מהסודות הקטנים מאחורי הקלעים.

מעבר לכמות מטורפת של תוספות מכל הצבעים והטעמים שניתן להוסיף לפיצה, בין היתר תוספות שלא רואים בכל פיצרייה אחרת כמו: אננס, סלומון מעושן וגבינת עזים, למדנו כי את הבצק מכינים פה בכל יום מחדש מתערובת של מספר סוגי קמח, כולל קמח שמגיע במיוחד מאיטליה.

אחוז המים בבצקים מעט יותר גבוה מהרגיל, תהליך הלישה איטי ובכל הנוגע לזמן ההטפחה, זה ארוך יותר בטמפרטורה מבוקרת. גם את רוטב הפיצה מכינים במקום על פי מתכון ביתי מיוחד, והתוצאה? לא רק טעם מושלם, אלא באופן מפתיע תחושה של רעננות וקלילות גם לאחר שזוללים מגש ואפילו שניים.

בדיקה של חוות הדעת שהשאירו לקוחות באתרי הביקורת השונים באינטרנט בכל הנוגע לפיצה ברכת שמיים לא משאירה מקום לספק, כולם לא הפסיקו להלל את הטעמים, הריחות והשירות במקום.

גם במבחן הטעימה שאנחנו ערכנו, מצאנו את השילוב הקדוש – בצק, 100% גבינה שהיא חצי צהובה וחצי מוצרלה, ורוטב מדהים שמכינים במקום בזכות מתכון מיוחד. ביחד הם מייצרים טעם מטורף שאי אפשר שלא להתענג עליו.

דבר נוסף שעושה את ההבדל, הכמות הגדולה של הגבינה ועובי הבצק אקסטרה קריספי.

צילום יח”צ

.

פיצה ברכת שמיים בכשרות מהודרת היא מקום מיוחד, מיד כשנכנסים פנימה מבינים זאת מיד.

הפיצרייה משדרת אווירה חמה וביתית והלקוחות מרגישים מאוד רצויים.

מקום נקי, מטופל ומוקפד היטב, והשירות מהיר ביותר, גם בכל הנוגע לשירות המשלוחים.

בימי המלחמה, זיו לוי והצוות שמסביבו, הוציאו אלפי מגשי פיצות לחיילים שנלחמו בעזה, שכם, ג’נין ומקומות נוספים. תרומה מרגשת למי שמגנים על כולנו.

אתם יודעים מה הדובדבן שעל הקצפת? פיצה ברכת שמיים מעניקים גם שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים ועסקיים.

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו: 073-729-5433

פייסבוק

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף פיצה ברכת שמיים

כדאי להכיר