מדפסת כסף לעמותות נשמע לכם כמו חלום? יש דבר כזה

עמותות היום יודעות שיש דרך לגייס מאות אלפי ₪ בחודש מתורמים חדשים. כאשר את הכל עושה עבורך חברת מיליונים – המובילה בישראל לגיוס כספים

צילום מיליונים

בשיתוף מיליונים

מאת: אורן תמיר

ישראל במקום הראשון בכמות עמותות לנפש בעולם. יש סיבה למה העם היהודי לאורך הסטוריה בת אלפי שנים נחשב לעם עם ערבות הדדית. כל אחד יעשה הכל למען השני כשישמע על מצוקה אמיתית.

אבל, זה עולה כסף, והרבה. עמותה היא בור ללא תחתית. כל שקל שנכנס לעמותה הולך ישר לסייע ולעזור, לחלשים, לכאובים. למי שאין לו ולמי שצריך. ואחרי שנתת את הכסף, הוא לא חוזר. והצורך נשאר.

עלויות התפעול, התמיכה, והפעילויות של העמותות והארגונים – מגיעות למספרים גבוהים במיוחד, כשאת עיקר התקצוב משיגות העמותות דווקא מהציבור: תורמים. כך יוצא שהאתגר הגדול ביותר שעומד בפני כל עמותה שרוצה להמשיך לפעול בהצלחה ולסייע לנזקקים – הוא גיוס תרומות. וביתר דיוק, גיוס התורמים שירצו לתרום קבוע לפעילות ויתחברו אליה באופן אישי.

ההתחלה פשוטה יותר. כל מנהל עמותה פונה אל רשימת מכריו, מעיין ברשימות של תורמי עבר ובונה בסיס של תורמים. אבל איך מתקדמים מכאן? האם יש דרך להגדיל את מעגל התורמים או שנגזר גורלן של העמותות להישאר עם רשימת התורמים המקורית והמצומצמת?

בדיוק כאן נכנסת לתמונה חברת ׳מיליונים׳. המטרה העומדת בפניה: הגדלת התרומות באופן משמעותי לכל עמותה שנעזרת בשירותיה, ובעיקר – הגדלת מאגר התורמים והתורמים הפוטנציאלים לעמותה.

צילום שיתוף מיליונים

.

אז מה מיליונים בעצם עושה?

׳מיליונים׳ כיום מגייסת לעמותות הכי הרבה כסף “חדש”. מתורמים שהעמותה לא הכירה. עשרות עמותות שנהנות מהכנסה חדשה לגמרי מידי חודש בגובה מאות אלפי ש”ח  וישעיה מרחיב: “השקענו המון כסף – ברמה של מאות אלפי שקלים, ועדיין משקיעים – בפיתוחים של התוכנות כדי שהדברים יתנהלו בצורה הכי נכונה, ישרה ושקופה – גם מול התורמים, גם מול הלקוחות, וגם מול הצוות אצלנו במשרד. זה שונה 180 מעלות משיטות עבודה אחרות הנהוגות בעולמות העמותות.

“אנחנו מדפסת כסף לעמותות”, כך מגדיר זאת שלמה היימן. “הרי אם הייתם יכול לדמיין שאתם מכניסים למכונה שקל אחד ומוציאים במקומו 5 שקלים – הייתם עומדים ליד המכונה הזו יום ולילה. זה בעצם מה שאנחנו עושים יומיום לעשרות עמותות בכל הסניפים שלנו. כשהרעיון הוא להגיע לכמה שיותר תורמים שהם לא התורמים הרגילים שלו. מחוץ למאגר של מנהל העמותה.

“אנחנו יוצרים לכל עמותה וארגון קמפיין מסיבי אישי בדיגיטל״, כך שלמה וישעיה, ״יש לנו מחלקת דיגיטל שלמה בתוך החברה שמתמחה בחשיפה רחבה של פעילות הארגונים והבאת הלידים האלה. יש לנו משרד פרסום שמתמחה ספציפית בחשיפת עמותות והשגת לידים לתרומות אינטרנטיות. היחידה הדיגיטלית שלנו משקיעה בזה את כל המיומנות והלמידה שלה. הייחודיות היא בכך שאנחנו לא ״גוררים״ אדם לתרומה חד פעמית באינטרנט, כי המטרה היא לא להשיג תרומה חד פעמית של 100 ש״ח, אלא לבנות מערך תרומות יציב וארוך טווח.

בשלב השני, הטלפניות יוצרות קשר, מספקות הרחבה על פעילות העמותות ומציעות לאותם לידים להיות שותפים של העמותה לטווח ארוך. ההתמחות שלנו היא לסנן מתוך כל עמותה את הפרויקט או המיזם הנכון ביותר שדרכו אפשר לגעת באנשים ולהרחיב את המאגר”.

זה מתאים למנהלי עמותות שחושבים רחוק, שיודעים לתכנן קדימה ולחזות בדיוק מה יהיה בעוד שנה או בעוד שנתיים שלוש. ופחות מתאים למנהלי עמותות הזקוקים לנזילות  כאן ועכשיו”.

ליצירת קשר עם חב’ מיליונים 0723-266-150

אתר – https://millionim.co.il/

בשיתוף מיליונים

כדאי להכיר