בשיתוף שקט מצלמים בית הפקות
מבחינות רבות זהו כרטיס הביקור האולטימטיבי והיעיל ביותר של הארגון, וכלי הכרחי של ממש לקידום שיווקי ועסקי. באמצעות אנשי המקצוע הנכונים, ידע, ניסיון ויצירתיות, יכול סרט תדמית קצר וקולע יחסית להשיג מטרות משמעותיות ביותר, כאלו אשר יהיה קשה מאוד להשיג באמצעים אחרים באותה מידה של יעילות
מה מאפיין סרט תדמית מוצלח באמת ומדוע הוא חשוב והכרחי כל כך עבור כל ארגון ובית עסק? למי מומלץ לפנות על מנת להבטיח את סרט התדמית הטוב והמתאים ביותר עבור הארגון שלנו ואילו סוגי סרטי תדמית עיקריים כדאי להכיר?
סרטי תדמית – מה מאפיין אותם ומדוע מדובר בכלי הכרחי ועיקרי?
לסרטי תדמית שונים מאפיינים שונים, אשר נקבעים בין היתר על פי סוג סרטון המדובר (לכך נגיע בהמשך). אך באופן כללי, ניתן לומר כי סרט תדמית טוב הוא סרטון קצר וקולע (2-3 דקות) אשר מציג את הארגון ואת פועלו בצורה קולחת ומעניינת, מאפשר לקהל הצופים להיוודע לארגון ולמה שהוא מציע וגם מצליח לייחד ולהבדיל ארגון זה מבתי עסק וארגונים מתחרים ומקבילים.
מכאן כבר ניתן להבין לא מעט בנוגע לחשיבות העצומה של סרט תדמית לחברה – במיוחד בעידן בו אנו חיים כיום, בו התחרות על תשומת הלב של הצרכנים והקהל הרחב היא עצומה וחריפה כל כך, נדרש אמצעי וויזואלי ישיר, מתומצת וקולע אשר יתפוס את העין ואת תשומת הלב, ויאפשר לארגון להיכנס לתודעת הצופים ולהישאר שם. לכן, משמשים סרטי תדמית כיום ככלי בסיסי והכרחי בכמה תפקידים שונים – כמובן שחלקם מיועדים פשוט לחשוף את קהל הצרכנים הרחב לבית העסק כאקט שיווקי אפקטיבי, אך סרטוני תדמית מסוימים מיועדים לקהלי יעד מסוימים ולהשגת מטרת ספציפיות ומוגדרות היטב. למשל – סרטי תדמית לגיוס כספים ומשקיעים, סרטי תדמית המיועדים להציג טכנולוגיה חדשנית בצורה פשוטה ונגישה, סרטוני הדרכה, סרטי תדמית ממוקדי תחום פעילות (דוגמת הייטק, רפואה, נדל”ן וכיוצ”ב), סרטים פנים ארגוניים עבור מטרות שונות ועוד.

סרטי תדמית באנימציה
אחד מסוגי סרטי התדמית הנפוצים והמומלצים ביותר הם סרטוני אנימציה. פורמט זה נחשב כיום פופולארי ביותר ויתרונותיו הרבים הופכים אותו למוצלח ויעיל במיוחד בהשגת המטרות לשמן מוגדר הסרטון.
אנימציה היא פורמט המאפשר לנו להציג רעיונות מורכבים ומידע רב באופן ידידותי ונעים לצפייה, ובצורה ממוקדת, קולחת ומעניינת (כזו התופסת את העין ולוכדת את תשומת הלב במהירות). באמצעות אנימציה ניתן להציג בקלות הדמיות מורכבות וסיטואציות שקשה או בלתי אפשרי לצלם, ההפקה היא פשוטה ומהירה יותר ולכן גם עלותה נמוכה ביחס לעלות הפקה מצולמת ועוד.
ניתן כאמור למצוא כיום אינספור ארגונים וחברות מכל תחומי הפעילות אשר בוחרים בסרט אנימציה כסרטון התדמית שלהם, ומסיבות טובות. זו אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר העומדות לרשותנו בתחום זה כיום.

הפקת סרטי תדמית – למי כדאי לפנות על מנת להבטיח סרטון מוצלח ואפקטיבי?
כפי שכבר ניתן להבין, סרט תדמית יכול לעשות המון עבור הארגון שלנו, אך על מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל של פורמט זה חשוב להפיק סרט תדמית מקצועי, מתאים, הולם, יצירתי ואפקטיבי. הצעד החשוב באמת כאן הוא לבחור בקפידה את אנשי המקצוע שיפיקו עבורנו את סרטון התדמית. כאן נרצה לבחור בחברת הפקה המתמחה ספציפית בתחום של הפקת סרטי תדמית, הן באנימציה והן סרטונים מצולמים. אותה חברת הפקה אמורה לתת לכם את השירות המלא – החל מקריאטייב (דוגמת כתיבת תסריט והגיית הקונספט של הסרטון עצמו) ועד להפקה בפועל וצילום (או הנפשה) של הסרטון.
על מנת שנקבל באמת את סרט התדמית הטוב והאיכותי ביותר, חשוב לבחור בקפידה את חברת ההפקה ולהתמקד בחברה עם ניסיון בתחום, לא רק ניסיון וידע טכניים אלא גם ניסיון יצירתי נרחב. דוגמה טובה לכך היא “שקט מצלמים בית הפקות” אשר מתמחה בהפקת סרטי תדמית, הן בפן הטכני והן בפן היצירתי. מקים החברה – גל קדם, שבעברו היה קופירייטר באחד ממשרדי הפרסום הגדולים, הגיע לתחום לפני שנים רבות ועם ניסיון עשיר כמנהל קריאייטיב, עורך במאי וצלם. ניסיון זה מבטיח כי חברת ההפקה יכולה לספק את מה שנדרש הן מבחינה טכנית והן מבחינה יצירתית על מנת להפיק את סרט התדמית הטוב, המתאים והאפקטיבי ביותר.
בין סוגי סרטי התדמית השונים שכדאי להכיר קיימים לא רק סרטי תדמית שיווקיים “נטו” אשר מציגים את הארגון, אלא גם סרטי מוצר (סרטונים המציגים מוצר חדש בצורה אטרקטיבית וקולעת), סרטי הדרכה וסרטים פנים חברתיים מסוגים שונים. כל אחד מאלו משרת צרכים שונים, ומאפשר להשיג ביתר יעילות מטרות מוגדרות שונות.
בשיתוף שקט מצלמים בית הפקות