"כשאמרו לי שמה שהבטיחו לא יקרה, רציתי פשוט להיעלם": אנה זק פותחת הכל

השנתיים האחרונות לא היו קלות עבור אנה זק • היא לקתה בשיתוק שגרם לעיוות בפניה, נפרדה מבן הזוג רועי סנדלר, ולקינוח ביטלה מופע ענק ארבעה ימים אחרי שהכריזה עליו • עכשיו היא מדברת לראשונה על הסיבות לביטול ("כשהרגשתי שאני לא שלמה, עצרנו הכל"), מתייחסת ל"סכסוך" עם נועה קירל ("הדיבורים מחלחלים, אבל בפועל לא קרה בינינו כלום"), מתלבטת לגבי הרצון לזוגיות ("בא לי ולא בא לי") וחולמת על הבמות הגדולות בעולם ועל עוד מופע: "עם שירים חדשים - ובלי ביטולים"

"בא לי את הלבד שלי, אבל לא אשקר שהזוגיות חסרה בסוף היום": אנה זק בראיון חשוף // כתבת: נטע פלודרמן, צילום: משה בן שמחון

התאריך 21 במאי היה יום מאושר במיוחד עבור אנה זק. אחרי שש שנים של עבודה קשה, חבטות מהמבקרים ולא מעט זלזול ביכולות המוזיקליות שלה, הודיעה הזמרת לראשונה בקריירה על פתיחת קופות למופע גדול.

"הכל התחיל בכלל מאפליקציה מאוד מגניבה שבניתי לקהל שלי, עם הרבה דברים יפים. במהלך העבודה על האפליקציה הגיעה הצעה לעשות הופעה", היא מספרת לראשונה על השתלשלות האירועים סביב אותו מופע. "מבחינתי, לפתוח מופע היה משהו שמאוד הפחיד אותי, אבל גם מאוד ריגש אותי. זה היה משהו שחיכיתי לו הרבה זמן וגם כל הזמן שאלו אותי עליו. הייתי עם הרבה חוסר ביטחון, אבל הרגשתי שבא לי, ועם כל הפחד - הרגשתי שאני מוכנה, ויצאנו לדרך".

התחלתם לעבוד על המופע?

"התחלנו לעבוד על הכל וגם התחלתי לדמיין ולחשוב איך אני רוצה שזה ייראה. הוצאנו הודעה רשמית, התחלנו חזרות וצילומים וביטלנו את כל חודש יוני, שהוא החודש הכי חזק אצלי, כדי להתמקד רק במופע. הכל התכנס לתוך ההופעה הזאת וכל האנרגיות, המחשבות והזמן הושקעו בה. ידעתי שאני רוצה שהכל יהיה מושלם כי זו ההופעה הראשונה שלי וגם כי הרגשתי וידעתי שכל העיניים יהיו עלי, כדי לראות מה יהיה שם".

את מרגישה שבוחנים אותך בזכוכית מגדלת?

"אני חושבת שיש את אלה שרוצים שלא אצליח ואני מודעת לזה, ואני גם מרגישה שיש כאלה שמחכים לראות אם זה אמיתי או לא. אני זוכרת כשההודעה יצאה הייתי בעננים, גם כי זה היה רגע שממש חיכיתי לו וגם כי הרבה מאוד אנשים התרגשו בשבילי".

התאריך הנבחר ליום הגדול בחייה היה 3 ביולי, אבל המופע, כידוע, לא יצא לפועל - ועולמה של זק קרס עליה.

"הדמעות פשוט ירדו"

"ארבעה ימים אחרי ההודעה על המופע הכל התפרק לי מול הפרצוף", היא משחזרת. "אני לא חושבת שיש מילים שיוכלו לתאר את האכזבה. כמה ימים לפני שהכרזנו הייתי לחוצה מאוד, וממש עבדתי על עצמי שאתחיל ליהנות מזה, אבל ברגע שהתחלתי ליהנות הכל נפל. אני לא יכולה להסביר את התחושה הזאת במילים. רציתי פשוט להיעלם". 

איך עברו עליך הימים שאחרי?

"היו כמה ימים מאוד קשים. מרגע אחד שבו כל כולי עובדת על ההופעה, עברתי לרגע שבו התחלתי לעבוד על הביטול.

"לבטל הופעה זה מחריד, צריך לעשות הכל כדי לא לבטל. אני זוכרת את עצמי יושבת בוכה, ותוך כדי כותבת הודעה לצוות שהכל נגמר ותודה על העבודה. מייד אחר כך כתבתי פוסט לעוקבים שלי, כי היה לי חשוב שהם ישמעו את זה ממני".

"אני פה כדי לעשות מוזיקה". זק בהופעה, צילום: קוקו

תחזירי אותי לרגע שבו הבנת שהמופע מתבטל.

"עומרי ואופיר (הסוכן והמנהלת האישית של זק; ע"ס) קראו לי לשיחה ושיקפו לי שהמופע לא הולך להיות כמו שאני מדמיינת. הם אמרו לי שמה שהבטיחו לא יקרה, ושהשאלה כרגע היא אם להתפשר על זה, או לבטל הכל. ישבתי שם בהלם. הם מדברים ואני יושבת בהלם, מקשיבה להם, מסתכלת עליהם ולא מאמינה. ברגע שהם אמרו שהם מציעים לבטל הדמעות פשוט ירדו".

מה בעצם קרה שם?

"המופע היה אמור לצאת לפועל עם שותפים והיו לנו כל מיני אי הבנות ודברים שלא הסתדרו והסתבכו. מבחינתי זו היתה ההופעה הראשונה שלי, חיכיתי לה המון זמן ורציתי להגשים את כל החלומות שלי אי פעם.

"היה לי מובן שאני רוצה לתת שם את המיליון אחוז שלי, ופתאום כשהעלינו הילוך ורצינו שדברים יקרו בצורה מסוימת, הם קרו בצורה אחרת וזה התחיל להרגיש פחות שלם ופחות נכון, ובשלב מסוים גם מאוד מפחיד".

לא הבנת את זה קודם, כבר בשלב ההתחלתי?

"באחת השיחות שלנו, כשהעברנו את התיאוריה לפרקטיקה, גיליתי את הפערים בין התוכנית שדמיינתי לבין איך שהם רואים את זה. היה שלב שבו עבדתי עם הבמאי האמנותי, ישבנו עם כולם על הוויז'ן של המופע והיו הסכמות, אבל מהרגע שהכרזנו, התחילו להגיד 'זה לא עובר תקציב, זה לא יכול לקרות' וכל מיני כאלה.

"בהתחלה התפשרתי, אבל הגיע שלב שכבר לא יכולתי. אני כן מאמינה שיש דברים שצריך להתפשר עליהם, אבל פה זה היה יותר מדי. רציתי לתת לקהל שלי את הכי טוב שיש, והרגשתי שבאקלים שהיה - זה לא מה שיקרה. הייתי חייבת להיות שלמה עם המופע, וכשהרגשתי שאני לא - עצרנו הכל".

ההשערה הראשונית היתה שלא מכרת מספיק כרטיסים.

"כבר בפגישה שבה דיברנו על הביטול אמרו לי שכולם יחשבו שלא מכרתי כרטיסים, אבל כל בן אדם שעובד בתעשיית המוזיקה יודע שלא מחליטים אם מופע מכר כרטיסים או לא אחרי ארבעה ימים. חוץ מההכרזה הרשמית עוד לא היה קמפיין בכלל, ולמרות זאת היתה מכירה טובה בקצב טוב.
"אני זוכרת שאמרתי להם, אם נמכור - תגידו לי, ואם לא - אל תעדכנו אותי. אני זוכרת גם שנמכרו 1,500 כרטיסים ראשונים ואמרתי אוקיי, מקום גדול אני סוגרת, מקסימום עוברים".

התאכזבת שחשבו שהסיבה היא שלא מכרת?

"אני מבינה למה חשבו את זה, אבל אני חייבת להגיד שלא התרגשתי יותר מדי. אני יודעת שזו לא האמת, וברגע שאני מבינה את זה, זה בסדר. אם כבר, התאכזבתי שדווקא אנשי תרבות הגיעו למסקנות לא נכונות ומיהרו לכתוב אותן, בלי לבדוק".

את כבר עובדת על מופע חדש, או שבינתיים את מעדיפה לקחת את הזמן?

"למדתי מהמקרה הזה הרבה. עכשיו אני יודעת שאנחנו עושים את ההופעה לבד וחוקרים את השטח טוב־טוב, עד שהכל יתנהל כמו שצריך. אחרי שאסיים את הפסטיגל אחזור לעבוד על המופע שוב, ועד אז גם יהיו שירים חדשים - הפעם בלי ביטולים".

"פתאום שפה חדשה"

זק, תאמינו או לא, רק בת 22. כשמאחוריה ותק של שש שנות קריירה, שבמהלכן אספה יותר משישה מיליון עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם, מי שזלזל בכוכבת הרשת קיבל אותה בשנה האחרונה בראש המצעדים עם "לך לישון" (שעליו זכתה לאחרונה בפרס אקו"ם), "מי זאת", והאחרון "אולסטאר וגופיות". לשלושתם יחד, אגב, יש יותר מ־50 מיליון צפיות ביוטיוב.

תוך כדי הספיקה גם להפוך לפרזנטורית של "אדידס" וגם לצבור קילומטראז' מוזיקלי גדול, שכלל בין היתר את השיר "מה שנשאר לי ממך" ביחד עם אביב גפן וגם הופעות בכל רחבי הארץ, למשל אחת ממש לאחרונה בבית "האח הגדול".

"אנשים לא מבינים כמה העבודה הזו קשה". זק באינסטגרם,

היא נולדה ברוסיה ועלתה לארץ כשהיתה בת 10, כך שלמעשה כמעט חצי מחייה גדלה בסוצ'י.

"החיים שלי מתחלקים לשניים, כי שם זה עולם אחר לגמרי", היא נזכרת. "הגעתי לכאן ולא הכרתי את השפה, חוץ מ'בוקר טוב' ו'שלום'. העלייה שלנו היתה די ספונטנית, ופתאום בגיל 10 יש לי שפה חדשה, תרבות חדשה, חיים חדשים.

"הגעתי לפה עם ביטחון ברצפה והפסקתי לשיר. אני זוכרת שהלכתי למורה לפיתוח קול רק כי אהבתי לשיר, אבל התביישתי לשיר ליד אחרים".

אחרי כמה זמן קיבלת את הביטחון לחזור לשיר?

"הפעם הראשונה שבה עליתי על במה בארץ היתה בגיל 12, כשהשתתפתי בתחרות שירה באילת. היה לי שם בלקאאוט על הבמה וברחתי. זו היתה טראומה שגרמה לי להפסיק לשיר למשך ארבע שנים. באותו רגע הייתי בטוחה שלא אחזור לשיר בכלל, ורק בגיל 16, אחרי שכבר היה לי קהל, הרגשתי את הביטחון לעשות את זה שוב".

מה אנה בת ה־22 היתה אומרת לאנה בת ה־12 ברגע ההוא?

"היום הייתי אומרת לה שדברים שלא מסתדרים הם חלק מהדרך, ולא לקחת את זה קשה. הייתי אומרת לה, 'אנה, מה את מתרגשת? הכל טוב'. הרגעים האלה, שלפעמים נתפסים בראש שלנו ככישלון, הם לא באמת כישלון אלא רגע בדרך.

"אני מרגישה שהדרך שלי היתה מאוד מיוחדת ומאתגרת. התחלתי מדברים שלא קשורים למה שאני עושה היום, כמו דוגמנות ורשתות חברתיות, וכשהתחלתי לשחרר שירים אנשים הרימו גבה. לקח לי המון זמן להוכיח שאני לא גימיק, שלא באתי לרגע, שאני פה כדי לעשות מוזיקה".

"כשהתחלתי לשחרר שירים אנשים הרימו גבה". זק, צילום: טל עבודי

למה התעכבת עם המוזיקה?

"ברוסיה זה מה שעשיתי. למדתי מוזיקה והייתי בלהקת בנות, אבל כשהגעתי לארץ לא היה לי את הביטחון לעשות את זה. אני זוכרת שכשהגענו לארץ אמרתי להורים שלי 'הרסתם לי את הקריירה'".

אם היית נשארת שם, היית היום זמרת?

"אני שואלת את עצמי את השאלה הזאת וחושבת על זה הרבה פעמים. מה היה קורה איתי היום? הייתי עושה רשתות חברתיות? הייתי נשארת בלהקה? אין לי דרך לדעת. מעניין אותי גם מה המורה שלי למוזיקה היתה אומרת על המוזיקה שלי".

היה מעניין אותך לשיר ברוסית?

"אני אוהבת לשיר ברוסית".

"להשאיר אחריי משהו"

תאהבו את זה או לא, אנה זק היא תופעת תרבות של העולם החדש־ישן. כוכבת הטיקטוק הראשונה בישראל שהצליחה לעשות את המעבר לזמרת, שנכנסת לכל רשימות הפלייליסטים ברדיו. זמרות גדולות וותיקות ממנה יכולות רק לקנא בקהל של מיליוני העוקבים שצברה בטיקטוק, קהל שמשמש עבורה נכס בפני עצמו.

קהל של מיליוני עוקבים שהוא נכס בפני עצמו. זק בטיקטוק,

כמו כל תופעת תרבות פורצת דרך, ספגת גם לא מעט ביקורות. איך הרגשת?

"זה אף פעם לא כיף. באמת היו הרבה קטילות וביקורות שהורידו לי את הביטחון. בתחילת הדרך התרגשתי מהביקורות, וכשכבר הרגשתי שאני חסינה, הגיעה עוד ביקורת שהפילה ושברה אותי שוב. אני חושבת שזה משהו שירדוף אותי כל החיים, אבל אני כן לומדת לקחת דברים בפרופורציות. אני יודעת שאני לא צריכה להיפגע, כי אני יודעת למה אני מסוגלת וכמה קשה אני עובדת".

היו רגעים שחשבת שזה לא מקצוע בשבילך?

"לא היה רגע שבו אמרתי 'אני מפסיקה לשיר', אבל היו רגעים שעצרתי לחשוב איך אני מתמודדת עם הביקורת. יש גם ביקורות ענייניות שלקחתי לתשומת ליבי. נניח, בתחילת הדרך היו לי הרבה אפקטים בשירה, העירו לי על זה ואמרתי 'צודקים, נשים פחות'".

היום את מרגישה יותר חסינה לביקורת?

"אני חושבת שמה שאיזן אותי היתה התגובה של הקהל. גם אם קטלו אותי ואת השירים, כשמגיע בן אדם שעומד מולי ואומר שהוא אוהב אותם, או כשאנשים שרים אותם בהופעות, זה מאזן את הביקורת. אני יודעת שנועדתי לעשות את זה, כל הזמן מתפתחת ורוצה להשאיר אחריי משהו".

בעוד עשר שנים אני עדיין אראיין אותך כזמרת?

"בוויז'ן שלי כן, והראיון יהיה בחו"ל".

מה את מדמיינת?

"אני חולמת בהכי גדול, על הבמות הכי גדולות שיש. אני רוצה ארה"ב, אבל אפשר גם להתחיל באירופה".

מה את עושה כדי שזה יקרה?

"אנחנו בוחנים את השטח ולא ממהרים לשום מקום. אני רוצה לעשות את זה מדויק, עם האנשים הנכונים".

"מרגישה במבחן"

כשמצד אחד היא חולמת על הכי גדול שיש, זק עדיין נפגעת מביקורות וחשה אולי גם קצת חוסר ביטחון.

"בתקופה האחרונה היו לי הרבה רגעים של חוסר ביטחון, והיום אני יודעת שזה חלק ממני", היא אומרת. "הרגע המשמעותי ביותר היה אחרי ביטול ההופעה, אבל זה יכול לקרות גם בדברים קטנים יותר".

יש פער מאוד גדול בין איך שאת נראית ומה שאת משדרת לבין זה שאת חשה חוסר ביטחון.

"זה נכון, אבל לאורך כל הדרך יש לי מקומות שבהם אין לי ביטחון. כשכל הזמן אומרים לך 'אתה לא, אתה לא, אתה לא', מתישהו זה חודר והמקום של להוכיח הוא מקום מאוד מלחיץ ולא נוח. אני תמיד מרגישה במבחן וזה פוגע בביטחון. כל דבר שאני עושה מרגיש לי בראש גדול יותר, גם כי גרמו לי כמה פעמים לפקפק בעצמי ולחשוב שאולי אני לא מספיק טובה. אבל אני שמחה שהתעקשתי ואמשיך להתעקש".

את מבינה למה זה עשוי להפתיע כמה מהקוראים?

"אני בן אדם. אנשים חושבים שהכל יפה ומושלם, אבל אין דבר כזה. אני עוברת המון עליות וירידות, דרמות ושינויים, וברור שיש לי חוסר ביטחון. יש ימים גרועים וימים מדהימים, אבל גם אחרי יום מדהים יש איזו ירידה. כל מי שעובד בתעשייה הזו עובר בה המון ואף אחד לא מכין אותנו לזה. אין שום בית ספר למה לעשות ומה לא לעשות, למדתי את הטוב ואת הרע על בשרי".

מתי הרגשת שהקריירה המוזיקלית שלך מתניעה?

"אני חושבת שבשיר 'בלוק' אנשים הבינו שיש משהו, אבל עוד לא הבינו מהו. בשיר 'קוביות', שהיה הפעם ראשונה ששיתפתי פעולה עם סטטיק ובן־אל, אנשים בהתחלה לא הבינו איך הם עשו איתי שיתוף פעולה, אבל זה עבד יפה והשיר היה טירוף. החותמת הסופית, עם הערכה גדולה, היתה כשיצא 'לך לישון'. הקהל שלי התרחב ופתאום זה לא היה רק לבני נוער".

זה גם השיר הראשון שנכנס לפלייליסט גלגלצ.

"הוא נכנס לכל מקום וגם היה במקום הראשון כבר בשבוע הראשון. כשאת מושמעת ברדיו זה שובר את הסטיגמה של 'רק כוכבת רשת', וזה משהו שהיה חשוב לי. כשקיבלתי את ההערכה הזאת אני חושבת שזה שינה גם את התפיסה כלפיי".

היום את יותר זמרת או כוכבת רשת?

"אני עושה מוזיקה. לי זה כל כך מובן, אבל אני מבינה למה לאנשים זה לא מובן לגמרי. אני יודעת מה הדרך שלי, אבל אני גם יודעת למה אנשים חושדים, ומקבלת את זה".

את לא אוהבת שאומרים שאת כוכבת רשת?

"אין לי לאן לברוח מזה ואני לא רוצה לברוח מזה, כי אני גם, גם וגם. הרשת היא חלק גדול מהדרך שלי, שם צברתי את הקהל הראשוני ושם קיבלתי את הביטחון לעשות את המוזיקה שלי. אני לא עושה את ההפרדה הזאת".

"היה טירוף". עם סטטיק ובן־אל, צילום: רפי דלויה

"הכי מתאים שנתחבר"

כשמדברים עם אנה זק, אי אפשר שלא לדבר על מי שהוכתרה בתקשורת כנמסיס שלה, נועה קירל. אחרי שמועות על סכסוך ויריבות בין השתיים, הפתיעה זק כשהעלתה סטורי פרגון ותמיכה אחרי הופעתה של קירל באירוויזיון בליברפול.

"היא נתנה הופעה מהממת והיה נראה לי מאוד הגיוני לפרגן לה, אפילו מתבקש", מסבירה זק. "היה משהו בהופעה של נועה שאיחד את כולנו לחבק אותה".

אחר כך היא פרגנה בחזרה לסינגל שלך. הופתעת?

"כן, זה הפתיע גם כי זה לא קרה קודם, וזה היה ממש כיף".

"נתנה הופעה מהממת". נועה קירל באירוויזיון, צילום: איי.פי.

מה בעצם קורה ביניכן?

"נוצר סיפור תקשורתי גדול, וכשיש הרבה דיבורים בחוץ זה גם מחלחל, אבל בפועל אף אחת מאיתנו לא באמת יודעת מה הסיפור וביני לבינה בעצם לא קרה כלום. נועה ואני לא בקשר, ואני גם יודעת שאם כותבים משהו זה לא בהכרח נכון, אבל מרוב שהתעסקו בזה, נוצר מצב מוזר שבו אני פחדתי שהיא חושבת שאני חושבת עליה משהו לא טוב. בעצם נוצר ריב עם מישהי שאני לא מכירה מספיק טוב אפילו כדי לריב איתה.

"אני מבינה שאנשים אוהבים את זה, ולמרות שלא קרה כלום, הבנתי שזה מפריע לי, כי פתאום התחלתי לחשוב שהיא אולי נפגעת ממני. בשורה התחתונה, אני לא מספיק מכירה אותה בשביל להיות איתה בסכסוך".

היו דיווחים, בין היתר, שהמנהלים שלה מנעו הופעות במקומות משותפים. זה הגיע אלייך?

"לאורך כל הדרך הייתי מקבלת פידבקים שהיא הטילה וטו עלי בהופעות כאלה ואחרות, אבל אני לא יכולה לדעת מה נכון ומה לא, ופה נוצר המתח. פתאום היתה מתבטלת הופעה ולא הבנתי למה, אבל העדפתי להאמין שזה לא נכון, וגם אם כן - שזה לא קשור אליה. מצד שני, עצם השמועה כבר מבאסת".

דווח שסירבת להתארח אצלה בפארק הירקון, זה נכון?

"זה לא נכון. היא כתבה לי הודעה מהממת, התכתבנו ואמרתי לה שאני אמורה להיות בחו"ל בתקופה הזאת, אבל בואי נראה מה קורה ואיך זה מסתדר. עוד לא נתנו תשובה סופית, וברגע שנקבל את הלו"ז נקבל החלטה. מבחינתנו זה עדיין על השולחן".

הופתעת שזה דלף?

"כן, כי לא סירבתי. אני רגילה לזה ומבינה למה זה מעניין, אבל הדברים הלא נכונים מפריעים לי".

"נועה פנתה לאנה והציעה לה, אנה אמרה לה שתבדוק ולא סירבה, ויומיים לפני מסיבת העיתונאים פורסם שהיא סירבה", מסביר גם עומרי יערי, סוכנה של זק, שמלווה אותה מגיל 15.

"נועה היא כוכבת על", ממשיכה זק. "היא חיית במה מטורפת, מוכשרת ברמות, ואני מאוד מעריכה את העבודה שלה. היה לי מאוד חשוב גם להגיד לה את זה. אנשים לא מבינים כמה העבודה הזו קשה.

"אני מרגישה שאני עוברת את אותם הדברים, ודווקא מהמקום הזה אני חושבת שהכי מתאים שנתחבר. אני יודעת מה היא עברה ועוברת, אי אפשר שלא להעריך את זה, והאירוויזיון היה השיא".

היה מעניין אותך לעשות אירוויזיון?

"חד־משמעית כן, זה משהו שהייתי מאוד רוצה. זה כבוד גדול לייצג את המדינה בבמה המטורפת הזאת, אבל זה גם תלוי בהרבה דברים".

"החלטה שלמה ונכונה"

לפני המוזיקה, בשנים הראשונות בקריירה הובילה קמפיינים וכיכבה ברשת, כשהיופי הלא שגרתי שלה מושך הרבה תשומת לב וגם גורר שאלות. למשל, לאחר שנעלמה לתקופה מסוימת לפני כשנתיים, ולאחר מכן התברר שלקתה בשיתוק על שם בל, שגרם לעיוות בפניה.

היום, כשהיא יושבת נטולת איפור וקשה מאוד להוריד ממנה את העיניים, מבהירה זק חד־משמעית ש"הכל אצלי אמיתי ולא עשיתי שום שינוי.

"אני מפחדת מפעולת השינוי עצמה, אבל אם ארגיש שאני צריכה שינוי, אני חושבת שאעשה. אני מפחדת גם לשנות משהו ואז אם לא אוהב את זה, איך אני חוזרת אחורה? אני מניחה שיגיע השלב לשינויים חיצוניים, אבל אני עוד לא שם".

לאחרונה כיכבה בכותרות גם בעקבות הפרידה מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, הזמר רועי סנדלר.

"הפרידה שלנו הגיעה אחרי תקופה שבה הבנו שקורה משהו לא טוב בקשר", היא מספרת. "דיברנו על הדברים והגענו למסקנה שעדיף שנהיה בנפרד. לא היה איזה אירוע ספציפי, וגם התקשורת שלנו היתה טובה. כל הזמן דיברנו על הדברים, עד שקיבלנו החלטה. צריך לדעת לעצור כשלא טוב".

מי יזם את הפרידה?

"היה מובן לשנינו שזה הולך לפרידה. אני זוכרת שהיתה לנו שיחת פרידה, אמרנו ששנינו אוהבים ולא רבנו, והיה לנו ממש עצוב. כמה חודשים קודם עברנו לגור יחד והוא היה החבר הכי טוב שלי, אבל היה רגע שבו שנינו הבנו שזה נגמר".

באחד הראיונות שלו הוא רמז שלא היית מספיק לצידו בזמן שהתמודד עם עניין בריאותי. מה חשבת על זה?

"אני לא מסתכלת ככה על הדברים. ראיתי שהוא אמר את זה ואני חושבת שהוא בוגר ואני לא יכולה להתערב לו ברגשות, אבל אני יודעת שעשיתי את הכי טוב שלי כדי להיות שם בשבילו. אני מאוד אוהבת אותו והיה לי חשוב להיות איתו שם ברגעים האלה. עצוב לי לשמוע אם הוא הרגיש אחרת".

"הבנו שזה נגמר". עם בן הזוג לשעבר רועי סנדלר, צילום: מתוך אינסטגרם

אתם בקשר?

"כשאנחנו צריכים לסגור פינה או לסדר משהו".

מתי דיברתם בפעם האחרונה?

"ראיתי אותו איפשהו. אני מרגישה ממש בסדר עם הפרידה כי ההחלטה היא שלמה ונכונה. אני רואה אותו פורח וגם לי קורים דברים טובים, אז הכל בסדר".

גברים מתחילים איתך?

"כן, מתחילים איתי הרבה באינסטגרם, אבל זה קצת מוזר לי. אני מעדיפה להכיר מסביבה שאני מכירה".

איך מתחילים איתך?

"יש כאלה שמתחכמים ושולחים דברים מצחיקים ויש כאלה שניגשים ישר לעניין. היה אחד ששלח לי לא מזמן מלא פרחים הביתה, ואני לא יודעת מי זה. לא היה פתק של החנות וגם לא משהו ממנו, ומי שמכיר אותי יודע שאני פחדנית רצח, אז שמתי את הפרחים במרפסת כי פחדתי שמקליטים אותי. אני חרדתית מהדברים האלה".

היו גם שמועות על שחר סאול, יש משהו?

"אני מכירה את השמועות האלה, אבל שחר ואני חברים טובים, לא מעבר".

את מרגישה מוכנה לזוגיות הבאה?

"לפני כמה ימים אמרתי לעצמי שאני רוצה להיות רווקה ולא בנויה כרגע לקשר, אבל מצד שני זה כן קצת חסר לי. אני בן אדם זוגי. היה לי בן זוג אחד לפני רועי ואחר כך הייתי עם רועי, וזה עושה לי טוב שיש לי את הבן אדם שלי ואני לא לבד.

"בקיצור, בא לי ולא בא לי, ואני מאמינה שכשזה יגיע - זה יגיע, אבל אני לא מחפשת את זה כרגע".

יצא שנועה ואת יצאתן לרווקות יחד.

"כן, אולי זה עוד סימן שלנו להתחבר. נחליף חוויות בפסטיגל".

איפור: אל אדידה, שיער: רן קריסי, סטיילינג: מזל חסון, ביגוד בצילום השער: Roya, חליפה: וורנר, חולצה מכופתרת: רויה בוטיק, טבעות: סה קלייר

erans@israelhayom.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר