אנה זק: "מחכה להופיע בפארק"

הזמרת תקבל בשבוע הבא את פרס אקו"ם על שירה "לך לישון" • "הרבה זמן חיכיתי ששיר שלי יגיע לממדים כאלה" • על ביטול המופע בלייב פארק: "זה כנראה לא היה הזמן הנכון" • ועל השיר החדש שחורך את הרשת: "אין דבר מרגש מזה"

אנה זק. צילום: שי תמיר

עם סניקרס, ג'ינס וגופיות, הסינגל החדש של אנה זק "אולסטאר וגופיות", שהופק על ידי די.ג'יי איתי גלו, חורך את תחנות הרדיו ואת הרשתות החברתיות. בשבוע הבא זק תחליף את הלבוש למשהו חגיגי יותר, לרגל קבלת פרס אקו"ם בקטגוריית "השיר המושמע של השנה" - הלוא הוא הלהיט הגדול שלה, "לך לישון".

אנה זק X איתי גלו - אולסטאר וגופיות

"כששמעתי על הזכייה היה לי קשה לעכל את זה", היא אומרת. "זה משהו כל כך גדול ולא מובן מאליו. בכל פעם מחדש אני מופתעת מההישגים של השיר הזה, וההוקרה באמת יוצאת דופן. הרבה זמן חיכיתי ששיר שלי יגיע לכאלה ממדים, אבל אף פעם לא חלמתי על פסגה כזו. זה מרגש מאוד".

טקס פרסי אקו"ם ייערך ביום ראשון. זק תבצע במסגרתו את השיר המדובר, ולצידה יעלו על הבמה לקבל את הפרסים זמרים ויוצרים כמו רמי קלינטשיין, יזהר אשדות, אסתר שמיר, לואי להב, אודיה, פאר טסי ותמר יהלומי.

בינתיים, זק מתהדרת כבר בלהיט החדש שלה. "זה כיף גדול. מהרגע שהוא יצא הוא תפס בטיקטוק, והיום הפלטפורמה הזו היא מקפצה מאוד גדולה. כשראיתי שזה עובד שם שמחתי, ידעתי שזה טוב לשיר - ומשם זה התפוצץ בשטח ונכנס למצעדים ברדיו. השבוע שרתי אותו בהופעה והקהל פשוט צרח את המילים. אין דבר מרגש מזה. זה לא מובן מאליו בכלל".

אפרופו מופע, לפני חודש וחצי הודיעה זק על פתיחת מופע ענק ראשון בקריירה שלה בלייב פארק ראשון לציון, אך רגעים בודדים אחרי ההכרזה היא הודיעה על ביטולו. "אני מאמינה שזה יקרה בזמן הנכון. אני באמת מאמינה שכל דבר קורה לטובה, ואם זה התבטל כנראה זה היה צריך להתבטל", היא אומרת. "אני ממש מחכה להופעה הזאת. הצוות שלי ואני חושבים על זה 24/7, מחפשים איך לעשות את זה בזמן הנכון ובצורה הכי טובה שיש, ואני בטוחה שזה יקרה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר