תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 02.02.2023-27.01.2023

| צילום: Getty Images

בני מזל דלי: המעמד שלכם מעניק לכם אחריות רחבה • בני מזל תאומים: תבחרו בפרויקט בעל משמעות חברתית שיכול לחזק גם את מעמדכם האישי

 

 

 

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

המעמד שלכם מעניק לכם אחריות רחבה, ואתם תעשו סדר ותעבדו מעבר לנדרש כדי למצוא פתרונות לבעיות בוערות. ביום שישי הגדירו לעצמכם את המטלות שחשוב לכם לטפל בהן, ושלבו יציאה מהבית. בשבת ובראשון כדאי לנסות להתפשר עם בני המשפחה ולהגיע להסכמות, משום שבעמידה על שלכם אתם עלולים להישאר לבד. בשני, בשלישי וברביעי יתקיימו מפגשים חברתיים שאין לכם שליטה עליהם, עם מגוון אנשים שלחלקם יש גם קשר לעבודתכם. חברים שמעריכים ומכבדים אתכם יבקשו מכם עצה או עזרה בתחומי הידע המקצועי שלכם. בחמישי תצטרכו לתקתק את יום העבודה.

 

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

הפסיקו להסס וקבלו החלטות - גם אם אתם חשים שהמציאות לא נותנת מענה לציפיותיכם. במבחן הזמן לא תצטערו. בשישי עדיף לארח אנשים שאתם בוטחים בהם. המתח הרגשי משפיע עליכם. שחררו אנרגיה בסידור מחדש של הבית והזיזו רהיטים או תמונות, כי האסתטיקה חשובה לכם. בשבת ובראשון שמרו על פתיחות לדברים יוצאי דופן שיקרו - והכל באחריות. מומלץ לבדוק כמה רעיונות חדשים, או לצאת להשתלמות כלשהי שציפיתם לה. בשני, בשלישי וברביעי יהיו סיטואציות מתאימות ליצירת הסכמים. ייתכן שתבחרו לעבוד מהבית או לטפל במשימות משפחתיות. בחמישי יתפתח קשר חברתי - אבל אל תתלהבו יותר מדי. שמרו על חיוך, זה תמיד עוזר.

 

טלה 21 במארס - 20 באפריל

העקשנות שלכם תאפיין את הבחירות שתעשו. לא תתחרטו על החלטות שתקבלו, בעיקר אחרי שהתפכחתם והבנתם את המציאות. גם אם כמה דברים הלכו לאיבוד, לא אכפת לכם. זו הזדמנות לבחון עניינים מחדש. בשישי תתקשו לגייס חברים למטרות חדשות, אך שמרו על פתיחות ונסו גם פתרונות שמוכרים לכם מניסיון העבר. בשבת ובראשון תיתכן רכישה שהחלטתם שהיא חשובה. כדאי שתבחנו שוב אם אתם יכולים לקחת על עצמכם התחייבויות כלכליות נוספות. בכל אופן, השקט והשלווה לא יהיו נוכחים בימים אלה. בשני, בשלישי וברביעי תהיו יותר פעילים. כדאי לצאת לפגישות עבודה. בחמישי עדיף להישאר בבית. אתם תרצו להיות לבד - וטוב שכך.

 

שור 21 באפריל - 20 במאי

תתמודדו עם מטלות בעבודה. תקבלו מידע שלא בטוח שהוא אמין, מה שעלול להקשות עליכם לחשוב עצמאית. רצוי לא להחליט, וכך לא תיכשלו. החוויה אמנם מתסכלת, אבל הניסיונות להגיע לאמת אובייקטיבית לא יצלחו, ועדיף שתמתינו. בשישי שימו לב שלא לקחתם את העבודה איתכם הביתה. גם אם זה רק מנטלית, האנרגיה המושקעת מוגזמת ומעייפת. בשבת ובראשון אל תיתנו לאיש להכניס אתכם לפינה שאינכם מוכנים להיות בה. בשני, בשלישי וברביעי מפגש עם אדם חדש עלול להכניס אתכם לקשר מעיק, שלא יתאים לכם. הציבו גבולות מראש כדי למנוע אי־נעימות. בחמישי כדאי לצאת ליום עיון. צפוי מפגש עם רעיונות חדשים.

 

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

אתם בוחרים בפרויקט בעל משמעות חברתית, שיכול לחזק גם את מעמדכם האישי. בשישי תרצו לפגוש חברים קרובים שאתם מכירים כבר שנים. בשבת ובראשון הרצון ליישם דברים רבים ידרוש מכם הרבה אנרגיה, וחשוב שתהיה לכם תוכנית מסודרת. בשני, בשלישי וברביעי תהיה לכם נוכחות, ותציגו עמדה עצמאית שעלולה להיות קצת כוחנית. אם תרצו שיתוף פעולה, כדאי שתמתנו את דרך ההתבטאות שלכם. בחמישי יעסיק אתכם הנושא הפיננסי. תבחרו למעט בהוצאות לטובת תוכנית עתידית, שתדרוש הוצאה כלכלית גדולה.

 

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

תתמודדו על מקומכם, אך הניסיון להשיג עצמאות לא יעניק לכם ביטחון. ייתכן שזה קורה אחרי איבוד עשתונות, אך מדובר באירוע חולף שיחזיר אתכם למסגרת. בשישי שמרו על מעמדכם, ורצוי שתבדקו את הדרך כך שלא תרחיק מכם חברים. בשבת ובראשון תחוו ריחוק במפגשים עם חברים, אך כדאי שתשמרו על פתיחות. חבר קרוב ישאל לדעתכם המקצועית בנושא אישי. בשני, בשלישי וברביעי אל תהססו לבקש עזרה כדי לקדם תוכנית עבודה. השקעת האנרגיה שלכם תביא לתוצאות חלקיות, ותתקשו להתרכז. בחמישי הרצון לעצמאות עלול להשאיר אתכם מבודדים. אולי חוסר הסבלנות משפיע - חשבו על כך.

 

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תתמודדו עם בעיות לא צפויות. חשוב שיהיה לכם סדר יום שתוכלו להתמודד איתו באחריות. אלה ימים שבהם תוכלו לחזור לשמור על הבריאות, לשנות הרגלי אכילה ולנהל אורח חיים מסודר כבעבר. ביום שישי קחו פסק זמן, קראו ספר או הקשיבו למוזיקה - ונסו להרפות. בשבת ובראשון תקבלו אחריות מקצועית, אך נסו למתן את הדרך שבה אתם בוחרים לקדם תוכניות. התנהלות כוחנית מצידכם לא תזכה לתמיכה. בשני, בשלישי וברביעי תקבלו הערכה על עשייתכם, מה שילטף לכם את האגו. הזדמנות חדשה תפתח אפשרות כלכלית נוספת. ביום חמישי יהיה לכם לו"ז חד־משמעי לסיום מטלות.

 

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

מפגש עם פוטנציאל אישי ייתן לכם סיפוק והנאה. תלמדו לבטוח בעצמכם ולהתבטא בדרככם, בלי לחשוש שתיפגעו מאחרים. בשישי תעשו סדר בתחום הכלכלי, וייתכנו עימותים בגלל משאבים פיננסיים משותפים. בשבת ובראשון תתקשו לשבת במקום אחד ולהתרכז בעבודה. הצורך בגירויים מנטליים יגרום לכם לצאת למפגשים שירעננו את החשיבה. בשני, בשלישי וברביעי אירועים שונים שקשורים למעמדכם בעבודה לא יהיו בשליטתכם המלאה. מנגד, תזכו לתמיכה מהממונים עליכם. בחמישי יהיה יום נחמד למפגשים חברתיים. בטאו את עצמכם - ותקבלו משוב חיובי על מי שאתם. יש אנשים שתעדיפו לשמור מרחק יחסי מהם, כדי לא לגלוש לקשר ללא שליטה.

 

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

תחושו התחדשות בכל הקשור לבית ולמשפחה ותלמדו עד כמה אתם זקוקים לתחושת שייכות, לתמיכה ולעזרה. גם אם הדברים לא יתנהלו בקצב שלכם, בהמשך הם יסתדרו ויהיו קלים יותר. בשישי תרגישו חלק מהמסגרת המשותפת, ותבינו שכדאי להתפשר עם בני הזוג כדי להשיג את מטרתכם. בשבת ובראשון צפויות הוצאות שלא תכננתם, אבל לא תעשו חשבון - אף על פי שהדבר עלול לפגוע בחיסכון המשותף. תחושת מחנק בקשרים תעורר אתכם לתפוס מרחק, אך לא להתנתק. בשני, בשלישי וברביעי צאו לפגישות עבודה שאולי ישלבו הרצאות בתחומים מקצועיים. תקבלו הזדמנות להביע דעה ולהשפיע. בחמישי תקבלו מאדם סמכותי עזרה להתקדם.

 

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תקבלו מטלה ייעודית חדשה. פתיחות תעזור לכם למצוא דרך להתמודד עם הרעיון החדש. אל תהססו לבקש עזרה. יש מקום לתמרון, שיעזור לכם לעמוד בציפיות. בשישי נסו להישאר במסגרת התפקידים שלכם. אתם תפתיעו את עצמכם כשתסיימו הכל, ועוד יישאר לכם זמן לצאת להתאוורר. בשבת ובראשון צפוי גילוי חדש במערכת יחסים עם מעורבות רגשית. נסו להסיר את החומות כדי לבלות עם בני הזוג ולשמור על ה"ביחד". בשני, בשלישי וברביעי תטפלו בנכסים משותפים. תעשו סדר, אולי תוכנית חדשה בבנק, כדי לשמור על מה שכבר חסכתם ואפילו להגדיל את ההון שלכם. בחמישי תשקיעו זמן בקידום פרויקטים במסגרת העבודה.

 

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

צפויות חוויות אחרות ממה שהכרתם עד כה, שדרכן תלמדו על עצמכם ועל בני הזוג. תתקשו לשמור על שליטה. מומלץ לשחרר כדי להימנע מכעסים. תהיה הזדמנות טובה להיכנס למשמעת ולשנות הרגלי אכילה. בשישי הימנעו ממפגשים מחוץ לבית. אתם רגשניים, ועלולים להתערב בנושאים שלא קשורים אליכם. העדיפו לבלות רק בחברת אנשים שאתם בוטחים בהם. בשבת תנוחו בבית. בראשון צפוי לשכירים יום עיון עם הזדמנות להתעשר מנטלית בתחום המקצועי. בשני, בשלישי וברביעי צפוי מפגש בין־אישי עם אמון הדדי. בחמישי מומלץ שתשמרו על איפוק בהוצאות.

 

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

המציאות גורמת לכם לחוש חוסר ביטחון בעת קבלת החלטות אישיות, מקצועיות או משפחתיות. תנו גם לסובבים אתכם הזדמנות להשמיע דעה, והמתינו לרגע שבו תרגישו בטוחים בעצמכם. בשישי המנוחה בבית תיתן לכם ביטחון ותחושת שייכות למשפחה. דעו ליהנות מזמן האיכות עם כולם. בשבת ובראשון תקבלו הזדמנות להתחלה חדשה. תוכלו להשפיע בזכות האישיות והפופולריות שלכם, אבל מצב הרוח יגרום לכם לבחור בשמירת מרחק. בשני, בשלישי וברביעי צפוי עומס בעבודה, אך תוכיחו מיומנויות מקצועיות שרכשתם לאורך השנים. תיהנו מהעובדה שאתם מתקתקים הכל בשלמות. בחמישי כדאי לפנות זמן לבני הזוג. חוויות משותפות יעזרו לכם להתאוורר.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר