איימן עודה נבחר שוב ליו"ר חד"ש
מועצת חד"ש בחרה פה אחד את עודה לכהונה נוספת בראש הרשימה לכנסת ה-21 • אחה"צ ייערכו הפריימריז של מרכז בל"ד
,עודכן
איימן עודהנבחר היום (שישי) לקדנציה נוספת כיו״ר חד״ש, על ידי צירימועצת המפלגה, לאחר שג׳עפר פרח ושוקרי עוואדה שהתמודדו מולו על המקום הראשון, הסירו את מועמדותם. ח"כעאידה תומא סלימאןהתמודדה על המשבצת המשוריינת לנשים.
עודה יעמוד בראשהרשימה המשותפת, המורכבת מחד"ש, רע"מ ובל"ד, אולם טרם נקבעו המועמדים של שאר המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת. היום אחר הצהריים ייערך בנצרת הפריימריז של מרכז בל״ד ובהמשך יקבע סופית הרכב הרשימה המשותפת לכנסת.
כזכור, הרשימה המשותפת תרוץ לכנסת ה-21 ללא מפלגת תע"ל של אחמד טיבי, שפרש להתמודדות עצמאית בבחירות הקרובות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו