התחילה את השינוי ברשת. מעין לוי

"גם נשים מלאות מתאמנות, והגיע הזמן שננרמל את זה"

מותגי אופנת הספורט מציגים שינוי מבורך, עם קולקציות חדשות בטווח מידות רחב • השינוי התחיל ברשת עם משפיעניות שעושות עבודה נהדרת בכל הנודע לדימוי גוף • עכשיו הגיע שלב התוצאות

לאחרונה ניתן להרגיש שינוי במותגי אופנת ספורט. הם מגדילים את טווח המידות שלהם ומפסיקים להתעלם מנשים שנמצאות בטווח מידות מעל המידה הממוצעת. גם הן רוצות להתאמן ולהתלבש בהתאם, וסוף-סוף יש לכך מענה ראוי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maayans•XXLife (@thisismaayan)

מבצעים שווים על ציוד ספורט

אם בעבר העיסוק בספורט שויך רק לנשים רזות וחטובות, ומותגי אופנת הספורט הקפידו לצלם רק דוגמניות במידות קטנות, אז לשמחתנו המצב מתחיל להשתנות בעזרת כוכבות ומשפיעניות.

מעין לוי, שחקנית, דוגמנית ויוצרת תוכן בתחום הגוף, היא אחת מהנשים שמעוררות שינוי בנושא. "יותר מכל קטגוריית אופנה אחרת, בספורט אנחנו מתחילות לראות היצע רחב יותר של מידות בחנויות ולשמחתי גם בקמפיינים. הראשונים לעשות את זה בעולם היו נייקי, ובארץ מותג האופנה everybody שמייצרים בגדי ספורט עד מידה 52-54 כבר כמה שנים טובות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maayans•XXLife (@thisismaayan)

"יש עוד דרך לעבור", מוסיפה לוי. "הייתי רוצה שננרמל את כך שלא רק נשים חטובות מתאמנות, ומותר לנשים להתאמן בכל מידה. מותר לי לשים טופ וטייץ ולצאת להליכה בטיילת, ומותר לי ללכת לחדר כושר גם אם אני לא נראית כמו בשלט שמפרסם את חדר הכושר. הייתי רוצה שנעודד ספורט ממקום של חיזוק וביטחון ולא הפחדה מבוא הקיץ או כדי להיכנס לשמלת כלה".

זמן לשינוי

אדידס מייצרת מספר רב של קולקציות נטולות מגדר המגיעות במגוון רחב מאוד של מידות לגברים ונשים עד מידה 3XL. מעבר לכך, רוב הפריטים הקלאסיים של המותג גם מגיעים בטווח מידות רחב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by adidas (@adidas)

בנוסף, אדידס פועלת רבות לטובת קידום ספורט נשים ומייצרת מגוון פריטי לבוש שנועדו לתמוך בטווח מידות רחב לכל מבני הגוף עם טכנולוגיות חדשניות. כמעט כל הפריטים באתר לנשים הם כאלה ועוד קולקציות רבות מסוג זה הולכות להיות מושקות כבר בפברואר הקרוב.

בריבוק מבינים שמודל היופי השתנה. בחברה השיקו קולקציה נאמנה לקולקציה הראשונה של קארדי בי, ולמעשה מחווה לתקופה שבה קארדי חייתה בניו יורק . אהבתה הגדולה לעיר מתאפיינת בגזרות דרמטיות, שרוולים תפוחים וחיתוכים ייחודים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by TERMINAL X (@terminalx)

הקולקציה עוצבה עבור כל הנשים במגוון מידות רחב הרבה יותר מבעבר, כשכל פריטי הקולקציה יוצעו בטווח מידות עד 4XL. הקולקציה מתאפיינת בצבעי סתיו וחורף כמו בורגונדי, ירוק זית, לבן ושחור.

בין הפריטים שיגיעו לארץ נמנים בגד גוף עם חיתוכים ייחודים בצבעים שחור ובורגונדי, טייצים וטופים בצבעי הקולקציה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Cardi B (@iamcardib)

גם המשפיענית שמחה גואטה השיקה קולקציית ספורט יחד עם המותג רייבן, כפי שכבר נכתב כאן בעבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו