לרגל חודש המודעות לסרטן השד יוצא בית האופנה GOLBARY בקמפיין חדש ומעורר השראה תחת הכותרת: "אל תגידי אין לי זמן. לכי להיבדק".
הקמפיין, בהשקעה של כ־150 אלף שקלים, בכיכובה של הפרזנטורית אילנית לוי, מדגיש את חשיבות הבדיקה המוקדמת.
לוי מצולמת לצד שעון חול המסמל את הזמן החולף, ומספרת בסרטון: "מכירה את ההרגשה שאת לא מספיקה כלום? אם רק היו לך עוד כמה שעות ביום…".
בהמשך היא מוסיפה: "בדיקה שיכולה לקחת דקות ספורות יכולה לתת לך המון זמן במתנה. אל תגידי אין לי זמן, אל תדחי למחר. תפני זמן ותלכי להיבדק - שלא ייגמר לך הזמן לפני הזמן. זה בידיים שלך".
סמנכ"לית השיווק של המותג, אורלי פרנקו, מסבירה: "בעולם האופנה אנחנו רגילים לדבר על טרנדים, השראה ויופי, אבל יש נושא חשוב יותר - החיים עצמם. כמה דקות של בדיקה יכולות להציל חיים שלמים. אם נצליח לגרום לנשים להיבדק, זו ההצלחה שלנו".
עוד הוסיפה פרנקו על הבחירה באילנית לוי: "אילנית היא מודל לעוצמה נשית, כוח ואותנטיות. ההשפעה שלה על נשים בכל גיל היא עצומה, היא מדברת בגובה העיניים, בלי מסכות ופילטרים. אני מאמינה שכשהיא אומרת לנשים לעצור רגע ולהיבדק, הן באמת מקשיבות וזה חודר להן ללב".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

