הזוי: צעיר בן 29 שילם עשרות אלפי דולרים כדי לעבור את "הניתוח הכואב ביותר אי פעם"

משפיען האינסטגרם הקולומביאני ביקש להאריך את גובהו ב-15 סנטימטרים כדי להגיע למטר וחצי • "כן, הרגליים שלי יפות, אבל אני שונא אותן", הסביר

ניתוח (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

הייתם משלמים כסף בשביל להיות גבוהים יותר? משפיען האינסטגרם הקולומביאני, יופרסון קאסיו, הוציא אלפי דולרים על ניתוח להארכת הגפיים התחתונות בשביל להוסיף 15 סנטימטרים כדי להגיע לגובה של מטר וחצי.

על פי הדיווחים, הצעיר בן ה-29, הוציא כ-175,000 דולרים לשם כך. הוא תיאר את ההליך כ"ניתוח הכואב ביותר אי פעם".

יופרסון שיתף את 11 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בתהליך שעבר והסביר: "אני לא גמד, וגם לא הכי גבוה. כן, הרגליים שלי יפות אבל אני שונא אותן. אני מודע לעצמי כמו כמעט כל בני האדם ויש לי כסף כדי לשנות את מה שאני לא אוהב". בעתיד יצטרף יפרסון לעבור טיפולי פיזיותרפיה כדי שיוכל להתרגל לצעוד ברגליו החדשות והארוכות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yef (@yefersoncossio)

ניתוח להארכת גפיים מטפל בבעיות של צמיחת עצם או תיקון הבדלי אורך עצם בין שתי גפיים. ההליך מורכב משני שלבים. השלב הראשון  חיתוך העצם והצמדת מכשיר להארכת הגפיים משני מקטעי העצם. המנתח מחברת מסגרת מתכת דקה וקלה לעצמות באמצעות סיכות או חוטים. מכשירים אלה לרוב בולטים מעט מהגוף, מה שיוצר קושי בפעולות שונות, כמו להתלבש או ללבוש בגדים מסוימים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yef (@yefersoncossio)

בשלב השני, עם סיום התקנת המכשיר, הרופאים מאריכים את העצמות במילימטר אחד ביום במשך חצי שנה ועד להגעת התוצאה.

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצאו כי אנשים גבוהים מצליחים יותר, משתכרים יותר, זוכים לציונים גבוהים יותר במבחנים, מגיעים לעמדות בכירות יותר ואפילו, על פי מחקר עדכני שנערך על ידי הלשכה הלאומית למחקר כלכלי בארה"ב (NBER)  גם יעילים יותר בעבודה.

אם לא די בכך, מחקרים מצאו כי גברים גבוהים נתפסים כמושכים יותר מבחינה מינית, ובנוסף הם בעלי סיכוי גבוה יותר להקים משפחות ולגדל צאצאים מאשר עמיתיהם הנמוכים.

יש לציין כי ניתוח להארכת רגליים כרוך בסיכונים, כולל פגיעה עצבית ואובדן טווחי תנועה, אך נראה כי יופרסון מרוצה עד כה מהתוצאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר