יפות בוורוד: טליה עובדיה וקייסי זפטה התגייסו לקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד

מותג בגדי הספורט STRONGFUL משיק קולקציה ש-100% מהרווחים הם תרומה לעמותת "אחת מתשע" • על הסט פגשו המפורסמות נשים שהתמודדו עם סרטן השד מקרוב

STRONGFUL קמפיין חודש המודעות לסרטן השד

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד  מותג בגדי הספורט  STRONGFUL משיק קולקציה ורודה במהדורה מוגבלת ש- 100% מהרווחים תרומה לעמותת 'אחת מתשע'.

טליה עובדיה, רומי פרנקל, קייסי זפטה וליאל אלי הגיעו הבוקר (רביעי) לצילומי הקמפיין כאשר לצידן נשים אמיצות וחזקות שחלקו את הסיפור האישי שלהן לצד המחלה, חלקן מחלימות מסרטן השד ואחרות פגשו את המחלה מקרוב אצל בת משפחה.

קמפיין סטרונגפול להעלאת המודעות לסרטן השד // באדיבות סטרונגפול

"זו זכות לקחת חלק בקמפיין שמעלה את המודעות לבדיקה מוקדמת כמצילה חיים. אני מאוד מתרגשת להצטלם לצד הנשים החזקות ששיתפו את הסיפור האישי שלהן", אמרה קייסי.

הקולקציה הוורודה תושק בתחילת אוקטובר באתר המותג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר