מאיה ורטהיימר צחקה על בעלה וקיבלה תגובות זועמות

השחקנית ואושיית הרשת שידועה בפוסטים הצבעוניים שלה, הצליחה לעורר זעם אחרי שהעלתה תמונה עם עקיצה על המראה של בעלה אסף זמיר • "הפוטוגניות שלו הלכה לאחור"

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, צילום: קוקו

מאיה ורטהיימר העלתה אתמול (רביעי) פוסט לאינסטגרם עם תמונה שבה היא מצולמת כשהיא רוכבת על גבו של השחקן מאור שוויצר. "אסף ואני שנים יחד. בדיוק היום היה הדייט הראשון שלנו ב-2015", כתבה.

"כמה עברנו מאז וכמה התקדמנו. חוץ מדבר אחד, וזה הפוטוגניות של אסף שהלכה לאחור", עקצה מאיה את בעלה אסף זמיר (שמונה לאחרונה לקונסול ישראל בניו יורק), "אז תודה מאור, שנתת כתף לרגע הזוגי הזה שלנו, אוהבת גם אותך", תייגה ורטהיימר את שוויצר, המככב לצידה כפרזנטור של פוקס.

הפוסט של ורטהיימר, שידועה כבעלת חוש הומור עוקצני וציני, צבר יותר מ-37 אלף לייקים, אלא שלצד מאות תגובות שהרימו לוורטהיימר בתגובות כמו "את אדירה", "את מטורללת ואני מתה עלייך" ו"אני מתה פה ממך", היו גם כמה גולשים שפחות הצליחו למצוא את ההומור בעקיצה של ורטהיימר והגיבו בזעם.

"אין לי בעיה לצאת סאחית בלטה", כתבה הבלוגרית נעמה עמית, "אבל בתור יועצת מינית, אני ממש מקווה שבנות ישראל לא ילמדו ממך איך רושמים פוסטים מקטינים על בעלים. אין בעיה עם הומור בין בני זוג, וכנראה יש לכם המון הומור עצמי, אבל העובדה שאת יורדת על אסף בצורה קבועה, ועוד מעלה כאלה פוסטים בלי להבין איפה עובר גבול מסוים - ממש גורם לי לעצב גדול עבור כל מי שקורא את זה". 

"אנחנו לא בתחרות מי יותר מצחיק, בטח לא כשזה בא על חשבון אנשים אחרים, בטח ובטח כשזה בא על חשבון בני הזוג שלנו מול כל עם ישראל. מאחלת לשניכם זוגיות טובה ומעצימה ופחות מקטינה", הוסיפה עמית.

"זה פוסט מעפן שמקטין את בעלך לדעתי", הגיבה גולשת נוספת, ואחרות הוסיפו: "וואי אני נפגעת בשביל אסף. הכל בצחוק אבל יש גבול". "אוהבת את השטויות שלך, אבל הפעם זה יצא פחות מדויק. גם לצחוק ולרדת על מישהו יש קו אדום ועברת אותו, חבל", סיכמה גולשת.

היו מי שהגנו על מאיה והגיבו כי "מאיה היא אישה שאוהבת את בעלה, מפרגנת לו בלי סוף, הולכת לעבור לחצי השני של העולם בשיא הקריירה שלה בשביל להעצים אותו! היא שובבה, וזה מה שהיא בקטע קיצוני. הוא מן הסתם מכיר את זה בה ואוהב אותה על זה. אולי יש לו מספיק ביטחון עצמי בשביל לא להרגיש קטן".

אחרי שוורטהיימר ראתה את התגובות היא כתבה בסטורי: "לא נעים לומר: מי שכתב את הפוסט זה אסף". מעניין מה היה לגולשים להגיד לה בדיירקט על זה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר