יופי של ניצחון: שירה איסקוב על המסלול

איסקוב, שלא הורשתה על ידי בעלה לשעבר ללבוש שמלת סטרפלס, צעדה בשבוע האופנה 2021 בשמלה לבנה נטולת כתפיות בעיצובו של ויוי בלאיש

שירה איסקוב בערב הגאלה של שבוע האופנה, צילום: רפי דלויה

שירה איסקוב, שהפכה, ובצדק, לגיבורה לאומית אחרי שניצלה מניסיון רצח על ידי בעלה לשעבר, הצטלמה אמש לערב גאלה שפותח את "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" וישודר בחול המועד פסח בטלוויזיה ברשת 13. איסקוב צעדה על המסלול בשמלת סטרפלס מבד שיפון לבן בשילוב הדפס ניוד, שעיצב המעצב ויוי בלאיש, במסגרת תצוגת הצדעה ומחווה לה ולשמלת הסטרפלס שלא הורשתה ללבוש על ידי בעלה לשעבר.

שבוע האופנה קורנית תל אביב, בשיתוף רשת 13

אל איסקוב הצטרפו וצעדו על המסלול לא מעט נשים מובילות, כולן בשמלות סטרפלס שעוצבו במיוחד על ידי מגוון מעצבי אופנה בישראל. בצועדות: גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלה של אליאן סטולרו, גילה אלמגור בשמלה של אריאל טולדנו, ריטה בשמלה של דרור קונטנטו, ועוד רבות. כל שמלות הסטרפלס שיוצגו על המסלול לאחר משדר ערב הגאלה יוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית, וכל ההכנסות יהיו לטובת העמותה, הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות.

"כשמוטי רייף אמר שהפרויקט למען רוח נשית, ידעתי שזה חשוב - ועניתי שאני בפנים", סיפרה שירה.

איסקוב. "ידעתי שזה חשוב - ועניתי שאני בפנים" // צילום: רפי דלויה
איסקוב. "ידעתי שזה חשוב - ועניתי שאני בפנים" // צילום: רפי דלויה

"המקרה של שירה העביר בי צמרמורת", אומר מוטי רייף, יזם ומפיק שבוע האופנה. "כששמעתי בראיון המרגש שהיתה לה שמלת סטרפלס שאהבה מאוד, ובעלה זרק אותה לפח, החלטתי שערב הגאלה של שבוע האופנה יכלול 15 נשים חזקות ומובילות, שיצעדו בשמלות סטרפלס ויחזקו אותה ואת כל הנשים שסובלות מאלימות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר