צפו: קורין גדעון מדגמנת הלבשה תחתונה

שלושה חודשים בלבד אחרי לידת בתה, אלונה, המנחה הורידה את הבגדים והצטלמה לקמפיין מיוחד של מותג ההלבשה התחתונה טריומף

שלושה חודשים אחרי הלידה, מנחת הטלוויזיה קורין גדעון מככבת בקמפיין חדש להלבשה תחתונה למותג "טריומף". הצילומים נערכו בשבוע שעבר בבית הוריה של קורין בבצרה, כשבין לבין היא הניקה את הבת אלונה.

מדובר בקמפיין למותג בינלאומי שבחר לקדם לראשונה את הקמפיין של המותג עם פרזנטורית מקומית. בכל מדינה המותג בוחר באישה המשדרת נשיות ואישיות חזקה שמהווה מודל לחיקוי לנשים באשר הן. 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

"להיבחר להיות פרזנטורית של הלבשה תחתונה שלושה חודשים אחרי הלידה זה דבר מעצים", אומרת גדעון ל"ישראל היום". "קיבלתי הרבה פניות בעבר לקמפיין הלבשה תחתונה, אבל אף פעם לא הרגשתי 100 אחוז בנוח, ואז הגיעה פניה מטריומף חודש אחרי הלידה, וזה היה נראה לי הכי טבעי בעולם שאני אצטלם להלבשה תחתונה. הגוף שלי הביא לי את המתנה הכי גדולה שיש, ודברים שהפריעו לי בו פעם, היום נראים לי לא חשובים. הבחירה לצלם להלבשה תחתונה אישה אחרי לידה, עוצמתית בעיניי". 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בהנהלת טריומף מציינים כי הבחירה בקורין היא חלק ממהלך שמקדם המותג לאמץ באהבה ולקבל את השינויים החלים בגופן של נשים בכל שלב בחייהן. 

קורין מציגה את פריטי הקולקציה לקיץ 2021, בהם סטים מתחרה בצבעוניות קלאסית עם גזרות המשלבות תחרות עדינות, בדי קרפ וסאטן. בנוסף, העונה נוספו סטים בגווני פסטל שנחשבים לטרנדיים. 

טווח מחירים: 169.90- 379.90 שקלים  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר