רינה מצליח. צילום: איציק בירן

רינה מצליח פותחת חנות פופ אפ

עיתונות, משחק ועכשיו גם יצירה אישית ושקטה • בשבוע הבא היא תשיק את מותג התיקים שלה RM

אחרי שנים ארוכות בפרונט התקשורתי, ולאחר פנייה חדה לעולם המשחק, רינה מצליח מוסיפה כעת פרק מפתיע נוסף למסע האישי שלה - השקת מותג תיקים במהדורה מוגבלת, שיימכר בפופ-אפ הראשון שלה בעזריאלי איילון. 

מצליח, מהעיתונאיות המזוהות ביותר עם השיח הציבורי בישראל, בחרה בשנים האחרונות להתרחק מהעיתונות ולעבור הסבה מקצועית למשחק. בקיץ האחרון היא לקחה חלק ב"עזריאלי אקדמי" כדי לפתח את המותג הנושא את שמה RM.

תיק בעיצוב רינה מצליח / צילום: זוהר שיטרית

מתוך חיפוש אחר שפה חדשה, נולד גם החיבור לחומר, לחוט ולמחט. התיקים, כולם סרוגים בעבודת יד, נוצרו על ידה לאורך זמן, ללא פס ייצור וללא קיצורי דרך.

אינסטגרם

הבחירה בעבודת יד, בקצב איטי ובמהדורה מוגבלת, משרטטת קו ברור בין אופנה כמוצר לבין אופנה כמעשה אישי. כל תיק נושא את סימני הזמן והעשייה, ומבקש מהקונה לעצור, לגעת, ולהתחבר לסיפור שמאחוריו.

הפופ-אפ בעזריאלי איילון, שהוקם במסגרת Azrieli Academy של קניוני עזריאלי, אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין, יהיה פתוח ליום אחד בלבד (שני, 29/12) מסמן עבור מצליח רגע של חשיפה מסוג אחר. לא דעה, לא פרשנות, אלא חפץ. כזה שנולד בשקט, הרחק מאולפנים, ומגיע כעת למרחב מסחרי - אך עם גבולות ברורים, הכמות מוגבלת, והנוכחות זמנית.

תיק בעיצוב רינה מצליח / צילום: זוהר שיטרית

כל ההכנסות ממכירת התיקים יועברו כתרומה לעמותת 20/80 - רשת קהילתית שמחברת בין צעירים לאזרחים ותיקים, ומאפשרת מפגשים, עזרה הדדית ויצירת קשרים חברתיים חדשים באופן פשוט ונגיש. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...