הסבה מספר 2: רינה מצליח משיקה מותג

העיתונאית לשעבר עובדת על קריירה חדשה, והפעם - תיקים ובובות סרוגים בעבודת יד • יחד איתה בקורס ההכנה לקמעונאות בעולם האמיתי אפשר למצוא גם את הסטייליסט איתי בצלאלי והפשוטע

רינה מצליח. צילום: איציק בירן

לאחר עשרות שנים של עיתונות מובילה בתקשורת הישראלית, רינה מצליח (68) מוכיחה שהקריירה שלה רחוקה מלהסתיים. העיתונאית והמגישה הוותיקה כבר עשתה הסבה לתחום המשחק, וכעת היא בוחרת להוסיף פרק חדש ומפתיע לסיפור המקצועי שלה - והפעם בעולם האופנה והעיצוב.

מצליח הצטרפה הבוקר (שני) אל לימודי קמעונאות ב"עזריאלי אקדמי", צעד שמעיד על נחישותה להפוך חלום ישן למציאות מוחשית. אבל היא לא מסתפקת בתיאוריה בלבד - בזמן הלימודים היא כבר מייצרת ומשווקת תיקים סרוגים בעבודת יד תחת המותג החדש שלה, "RM", הנושא את ראשי התיבות של שמה.

הסטודנטית לקמעונאות רינה מצליח, צילום: דוויד ששון

הקולקציה החדשה מתמחה בתיקים סרוגים ייחודיים ובבובות סרוגות, פריטים שמצליח למדה לפתח בעצמה. כל תיק הוא פרי עבודת יד מקורית, שמשלבת מקצועיות עם מגע אישי ומיוחד. 

בסיום הקורס בן 13 המפגשים, שבו משתתפים גם איתי בצלאלי שעובד על קולקציית בגדים, הפשוטע שמתמקד בפיתוח משחק, ליבר בלילתי עם פריטים לכלות ולירון גושן עם גלביות ומטפחות, תיפתח חנות פופ־אפ ברחבי קניוני עזריאלי, ושם הבוגרים יציגו את היצירות שלהם למכירה.  

מחזור מספר 3 של קורס הקמעונאות של עזריאלי,

המותג "RM" צפוי לעורר עניין רב, הן בזכות האישיות הכריזמטית שעומדת מאחוריו והן בזכות הייחודיות והאיכות של המוצרים עצמם. עכשיו נשאר לעקוב אחר המסע החדש והמרתק הזה ולראות לאילו גבהים יגיע המותג החדש של אחת הדמויות המוכרות ביותר בתקשורת הישראלית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר