מותג אופנה חדש ומסקרן בשם "Spectrum Club" נועד לענות על בעיה המלווה ילדים, מתבגרים ומבוגרים על הספקטרום האוטיסטי - רגישות מיוחדת בוויסות החושי.
אייל צופן, אב למיקה, ילדה המתמודדת עם הבעיה הזאת מקרוב, החליט לפעול כשזיהה את הצורך הממשי: הבגדים של בתו הציקו לה בכל בוקר. כל חולצה הייתה עבורה מלאת גירויים, וכל תפר הפך למכשול.

אייל ובתו מיקה, המתמודדת עם רגישות בוויסות החושי / פרטי
אייל הבין שמדובר בצורך רחב. ויסות חושי הוא לא רק עניין של ילדים על הרצף, הוא אתגר יומיומי עבור רבים באוכלוסייה: ילדים, מתבגרים ואפילו מבוגרים שחווים רגישות לתפרים, תוויות ובדים לא נעימים.

חולצה של "Spectrum Club" / יחצ
אייל יצר מותג סטריט סטייל ישראלי שמותאם במיוחד למי שחווים רגישות בעולמות הוויסות החושי: חולצות העשויות ממאה אחוזי כותנה, תפורות הפוך, בלי תוויות ועם גזרת אוברסייז עדכנית. הלוגו משתנה בכל פעם ומסמל את קשת הגוונים הרחבה על הרצף. המותג מיועד לילדים, נוער, בוגרים ובני משפחותיהם, מנעד רחב שמתמודד עם אותה בעיה.
החזון של אייל הוא להעניק במה אופנתית לאוכלוסייה מיוחדת, להגביר את המודעות לספקטרום האוטיסטי ולתרום לקהילה: עשרה אחוזים מכל רכישה נתרמים לאלו"ט, שמלווה ומסייעת למאובחנים על הרצף ולהוריהם כבר יותר מ-50 שנה.

תורמים עשרה אחוזים מכל רכישה. המותג "Spectrum Club" / יחצ
מחר (רביעי), 3 בדצמבר, יצויין היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות, ובישראל מתחילים בחודש שלם של פעילויות ואירועים להעלאת המודעות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
