150 אלף שקלים לכיס: שני אדרי קוטפת קמפיין

יוצאת "האח הגדול" נבחרה להוביל את קולקציית החורף של רשת נעלי SCOOP במקומה של רוסלנה רודינה • "קיבלתי הרבה הצעות, אבל החיבור כאן הרגיש טבעי", מסרה

שני אדרי. צילום: יח"צ

במקום רוסלנה רודינה: שני אדרי, מהכוכבות הבולטות מהעונה האחרונה של "האח הגדול", ממשיכה לרכב על גל ההצלחה,  וקוטפת  לראשונה קמפיין מאז יציאתה מהבית. אדרי נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת ההנעלה SCOOP לעונת החורף הקרובה, בעסקה המוערכת בכ-150 אלף שקלים.

במסגרת הקמפיין תוביל שני אדרי את קולקציית הנעליים, התיקים ואביזרי האופנה החדשים לחורף 2026 של הרשת, שצפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים. 

קמפיין ראשון. שני אדרי / יח"צ 

"אני נרגשת מאוד להצטרף למשפחת SCOOP. מאז שיצאתי מהבית קיבלתי הרבה הצעות, אבל החיבור כאן הרגיש טבעי. אני אוהבת אופנה נגישה, צעירה ומלאת אנרגיה, בדיוק כמו המותג", מסרה אדרי. 

רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP מסר: "שני מביאה איתה סטייל, רעננות, אותנטיות ונוכחות חזקה שמדברות ישירות לקהל שלנו. אנחנו שמחים לצרף אותה למשפחה ומאמינים שהיא תוביל עונה נוצצת במיוחד". 

מותג SCOOP ידוע בגיוס פרזנטוריות מובילות, אדרי מחליפה את רוסלנה רודינה. כמו כן בעבר שמשו כפרזנטוריות המותג גם: דניאל גרינברג, הזמרת אודיה, דר זוזובסקי, אלה איילון ועוד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר