בלה חדיד רוצה לכבוש את המזרח התיכון: "הבית שלי"

הדוגמנית השיקה את המותג שלה בכווית • "המזרח התיכון הוא הבית שלי, גם אם לא גאוגרפית, אלא רוחנית" • האם בקרוב היא גם תגיע לישראל?

בלה חדיד. צילום: AFP

שנה אחת בלבד לאחר שהדוגמנית השיקה את מותג הבישום שלה, Ôrebella, בלה חדיד מסמנת יעד חדש - המזרח התיכון. חדיד, בת 29, בת לאם הולנדית ולאב פלשתיני, מביאה את המותג שלה למזרח התיכון, במסגרת שיתוף פעולה עם רשת הקוסמטיקה האמריקאית Ulta Beauty. נקודת הפתיחה היא חנות הדגל החדשה של הרשת בקניון "The Avenues" שבכווית, המשתרעת על פני 15 אלף רגל רבועה, הגדולה בעולם של הרשת.

"המזרח התיכון הוא הבית שלי", אמרה חדיד בטקס גזירת הסרט שנערך ביום שישי האחרון. "תמיד חלמתי למכור לאנשים שהם משפחה עבורי. להיות כאן עכשיו, זה הישג עצום בשבילי".

השקת המותג בכווית, צילום: אינסטגרם

לאחר ההשקה בבריטניה דרך סלפרידג'ס, שהייתה ההשקה הגדולה ביותר של השנה בתחום הביוטי, והכניסה למקסיקו באוגוסט, כווית מסמנת את תחילת המסע באזור של Ôrebella. בקרוב תיפתח חנות נוספת בדובאי, בקניון אמירייטס, ובהמשך גם בקניון דובאי ובג'דה שבערב הסעודית.

"כשאני חושבת על המזרח התיכון, אני חושבת על ריח", סיפרה חדיד. "זה מחזיר אותי לסבתא שלי, אל הדודות והדודים שהיו מערבבים לעצמם ניחוחות מיוחדים, זה חלק מהאישיות שלהם. אני מקווה שגם Ôrebella תוכל להיות חלק מהאישיות הזו". 

כיום כוללת הסדרה חמישה ניחוחות, הנמכרים במחיר של 72 דולר לבקבוק של 50 מ"ל.

המונים בהשקת המותג של בלה חדיד בכווית, צילום: אינסטגרם

חדיד, שכיכבה במשך עשור על מסלולים של ורסאצ’ה, מארק ג'ייקובס ואחרים, רואה במותג שלה לא רק מוצר אלא מסע של זהות. "תמיד רציתי ש־Ôrebella לא תהיה מוגבלת לדמוגרפיה אחת. אני רוצה שהניחוחות שלנו יתאימו לכל אחד, מכל רקע. זה מה שמרגש אותי, לשמוע שאמא של חברה אוהבת את אותו הבושם כמו נערה בת 20". 

האם כחלק מהמסע של הדוגמנית במזרח התיכון נראה את המוצרים שלה נוחתים אצלנו גם בישראל? ספק רב. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר