הכי ישראלי: משכית וגוטקס בשת"פ ייחודי של בגדי ים

שני בתי האופנה הוותיקים חברו לקולקציית קפסולה המשלבת בין גזרות מחמיאות, צבעים מונוכרמטים ופרינטים גרפיים שמדברים עברית • "זה חלום שנרקם והתגשם"

MASKIT X GOTTEX . צילום: סיימון אלמלם

בית האופנה משכית ומותג בגדי הים גוטקס יוצאים בשיתוף פעולה היסטורי עם קולקציית קפסולה של שני המותגים שאולי מזוהים הכי הרבה עם ישראליות. 

לכבוד 70 שנה להיווסדו של בית האופנה משכית, חברו שני המותגים האייקוניים לקולקציה שמביאה את ההשראות וההוויה הישראלים עם ניחוח בינלאומי, קולקציה שמשלבת אותנטיות עם עכשוויות.

MASKIT X GOTTEX. מחיר: 599 שקלים / צילום: סיימון אלמלם 

הקולקציה משלבת בין עולם פיתוח הבדים הייחודי ועבודות היד הייחודיות של משכית לבין הניסיון העשיר של גוטקס בעיצוב וייצור גזרות מחמיאות, סקסיות ונשיות של בגדי ים.

"כמי שגדלה על גוטקס ועל סיפורי לאה גוטליב היה לי העונג והכבוד לעבוד עם הצוות המקצועי בחברה וליצור קולקציה חדשנית עם פיתוחים רבים של טקסטיל בטכניקות חדשניות ורקמות המוטמעות בבגדי הים", אומרת שרון טל, המעצבת הראשית של משכית.

MASKIT X GOTTEX. מחיר: טופ 349 שקלים, תחתון 249 שקלים / צילום: סיימון אלמלם

MASKIT X GOTTEX. מחיר: 599 שקלים / צילום: סיימון אלמלם 

"אנחנו אומנם בתקופה מאוד מורכבת אבל מבחינתי להמשיך ליצור ולחדש זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להמשיך ולהיות עורף חזק. אני מאוד גאה בקולקציה הזאת והיא הייתה חלום שהביצוע שלו עולה על המציאות". 

קרן גסנר, קריאייטיב דירקטור בגוטקס, מוסיפה כי "הקולקציה הינה חלום שנרקם והתגשם, והיא מוכיחה שיצירה ישראלית הייתה ותמיד תהיה הדבר האמיתי".

MASKIT X GOTTEX. מחיר: טופ 349 שקלים, תחתון 249 שקלים / צילום: סיימון אלמלם 

הקולקציה זמינה לרכישה באתרים הרשמיים של משכית ושל גוטקס ובחנויות משכית ברחבי הארץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר