כולם צחקו על בת הזוג של קניה ווסט – אבל היא יצרה את הטרנד הכי חם

העולם עלב בביאנקה סנסורי על תלבושת הגרביונים שלה, אבל נראה כי שלל סלבס בחרו לאמץ את הלוק העירום • היא אמנם לא מוזמנת להרבה שטיחים אדומים, אבל נראה שרוחה האופנתית קבעה רף חדש

קניה ווסט וביאנקה סנסורי. צילום: מתוך אינסטגרם

צוחק מי שצוחק אחרון: העולם עלב בביאנקה סנסורי על תלבושות הגרביונים שלה ועל הלוק החשוף הגובל בעירום מלא, אבל נראה כי היא קבעה את הטרנד החם ביותר בקרב הסלבס. במט גאלה, האירוע הכי אופנתי של השנה, יכולנו להבחין בלא מעט תלבושות ששואבות השראה מהמראה של בת הזוג של קניה ווסט.

ייתכן שהיא לא הוזמנה למט גאלה לאחר שאנה וינטור נשבעה שלעולם לא תעבוד עם קניה בגלל ההתלהמות האנטישמיות שלו, אבל הרוח שלה ריחפה מעל השטיח האדום.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by yemisizealtv (@yemisizealofficialtv)

ריטה אורה, דוג'ה קאט, אמילי רטאייקאוסקי , איריס לאו ועוד חיקו את הסגנון הפרובוקטיבי של הגברת האוסטרלית.

ריטה חשפה את עצמה בלוק נטול תחתונים שכלל בגד גוף שקוף מעוטר בחרוזים צבעוניים. גם במסיבת האפטר אפשר היה לראות שריטה שוב בחרה בבגד גוף שבקושי ומכסה משהו.

מי צריך בגדים כשיש בגד גוף? ריטה אורה. צילום: AFP

בשני הלוקים שלה אפשר היה לראות את הזמרת בשיער בתסרוקת קצרה ורטובה, ממש כמו ביאנקה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by RITA ORA (@ritaora)

גם דוג'ה קאט נפלה קורבן ללוק כשהיא בחרה בשמחה לבנה ספוגה במים מה שהפך אותה לשקופה לחלוטין. היא הלכה ללא חזייה ובחרה לא ללבוש תחתונים. למסיבת האפטר היא החליפה את השמלה לסט שכולל טופ שקוף וגרביונים שנראים כמעט זהים למה שביאנקה נוהגת ללבוש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Doja Cat (@dojacat)

אמילי רטאייקאוסקי השאירה את החזיה בבית ולבשה שמלה של ורסצ'ה שהשאירה מעט מאוד מקום לדמיון בעודה חושפת את החלק התחתון שלה מבעד לשמלה. תלבושת האפטר פרטי שלה כללה גם היא שמלה חושפנית שנלבשה מעל ביקיני.

רואים לך. אמילי רטאייקאוסקי / צילום: GettyImages

גם במסיבת האפטר פארטי של קארדי בי אפשר היה לראות לא מעט אורחות שבחרו לאמץ את סגנון בגד הגוף או שמלת גוף בצבע עור. 

חוגגות אצל קארדי בי / צילום מתוך אינסטגרם

כזכור, ביאנקה וקניה תועדו בקיץ האחרון בעת חופשתם באיטליה ותפסו כותרות ענק בעיתונות, שרובן התייחסו לאופן בו הם מתלבשים. תושבי המדינה האופנתית, אך גם הקתולית, לא קיבלו בזרועות פתוחות את הסטייל של השניים.

"אנחנו לא צריכים את הזבל הזה באיטליה", הגיב גולש איטלקי לתמונות שהופצו ברשתות החברתיות, ואחר אמר כי הלבוש של סנסורי הוא "וולגרי". "זה אולי סקסי בבית הפרטי שלהם, אבל זה לא מתאים להופעה פומבית". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר